نرم افزارحسابداری صدگان

فعالان بورس نظر خود را در خصوص بهره مالکانه معادن ارائه کنند.

0 619

حسابداراپ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی از فعالان بازار سرمایه خواست تا نظرات خود را در خصوص افزایش بهره مالکانه معادن به فراکسیون بازار سرمایه ارائه دهند.

.

محمدرضا پورابراهیمی- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و عضو شورای عالی بورس-در گفت و گو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)در مورد افزایش بهره مالکانه معادن در بودجه سال آینده و منفی شدن سهام شرکتهای معدنی در بورس گفت: بهره مالکانه معادن در بودجه سال آینده افزایش پیدا کرده که قرار است این موضوع در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شده و نتایج آن ارئه شود.

.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه باید اثرات افزایش بهره مالکانه معادن مورد بررسی قرار گیرد، افزود:باید اثرات افزایش بهره مالکانه به صورت همه جانبه بررسی شده و متناسب با وضعیت واقعی قیمت ها مورد بررسی قرار گیردکه آیا افزایش درآمد منجر به از بین رفتن اشتغال و کالای صنعتی می شود یا نه.

.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه به دلیل تاخیر در لایحه بودجه این موضوع در سال آینده بررسی می شود، ادامه داد: این‌که بهره مالکانه معادن باید افزایش پیدا کند یا نه به تحلیل کارشناسی نیاز دارد لذا از فعالان بازار سرمایه در خواست می کنیم تا نظرات خود را در خصوص بهره مالکانه معادن به فراکسیون بازار سرمایه ارائه کنند تا در جلسات مشترک دولت از نظرات آنها استفاده شود.

.

به گزارش ایسنا، خبر افزایش بهره مالکانه معادن در لایحه بودجه سال آینده و پیش بینی در آمد ۶۰۰ ملیارد تومانی از حق انتفاع پروانه بهره برداری از معادن در روز گذشته باعث کاهش قیمت سهام شرکتهای معدنی و فلزی در بورس شد و شاخص بورس را منفی کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.