نرم افزارحسابداری صدگان

سقف معافيت مالياتي ۷۲ ميليون ريال در سال تعيين شد

1 1,013

حسابداراپ

سقف معافيت مالياتي سال آينده در لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ كل كشور ، ۷۲ ميليون ريال در سال تعيين شد .

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از ايرنا، بر اساس لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ كه هفته گذشته از سوي دولت براي بررسي و تصويب در اختيار مجلس شوراي اسلامي قرار گرفت، به منظور برقراري انضباط مالياتي بيشتر ، سازمان امور مالياتي كشور مكلف است، اسامي مديران مؤسسات و شركت‌ هايي كه داراي بدهي مالياتي هستند، را به همراه مشخصات آنان به اداره ثبت شركت ‌ها اعلام كند.

پندار سیستم

.

همچنين سازمان امور مالياتي مكلف است ،مديران و اعضاي هيات مديره موسسات و شركت‌هايي كه با صدور اسناد (صورتحساب) مبتني بر انجام معاملات غيرواقعي در نظام اقتصادي از جمله امور مالي و مالياتي كشور مبادرت مي‌ورزند و تكاليف مقرر در قوانين مالياتي را مراعات نمي كنند ،به همراه مشخصات آنان به اداره ثبت شركت‌ها اعلام كند.

.

در لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ كل كشور ، سازمان امور مالياتي موظف شده است ،در خصوص مديران و اعضاي هيات مديره كه مرتكب تخلفات مذكور شوند از ثبت شركت يا مؤسسه به نام آنان و همچنين از ثبت مصوبات مربوط به انتخاب مديران يادشده در ساير شركت‌ها ممانعت كند.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. فرزاد فلاح می گوید

    مالیات حقوق و دستمزد ۹۲
    علی عسکری رييس کل سازمان امور مالياتی کشور در خصوص ميزان ماليات حقوق‌ودستمزد در سال آينده گفت: “تعيين سقف ماليات حقوق و دستمزد سال ۹۲ منوط به مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص لايحه بودجه و لايحه اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم است. در پيش‌نويس لايحه تقديمی برای بودجه سال آينده، ماليات حقوق و دستمزد حدود ۷ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان پايه معافيت مالياتی پيشنهاد شده است.” وي با اشاره به اين که در لايحه قانون ماليات‌هاي مستقيم سقف اين معافيت ۸ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان است، اظهارداشت: “هر کدام از اين دو قانون زودتر به تصويب مجلس شوراي اسلامي برسد آن را مبنای معافيت حقوق و دستمزد در سال آينده قرار می دهيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.