نرم افزارحسابداری صدگان

روش محاسبه سوابق بیمه‌ای کارگران ایرانی شاغل در خارج

0 613

حسابداراپ

چگونگی احتساب سوابق بیمه ای کارگران ایرانی شاغل در خارج کشور، در نشست کاریابی های خارجی با معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گیری شد.

.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: نشست کاریابی های خارجی سراسر کشور با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال در ساختمان مرکزی وزارتخانه برگزار شد.

.

در این جلسه موانع و چالش های اعزام نیروی کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در زمینه فراهم نمودن شرایط لازم جهت تسریع در روند اعزام نیروی کار توسط اداره کل هدایت نیروی کار و انجمن صنفی کاریابی های خارجی ارائه شد. علاوه بر آن، تعدادی از مدیران کاریابی ها که قبلا اعلام آمادگی کرده بودند دیدگاه های خود برای بهبود وضع موجود را ارائه کردند.

پندار سیستم

.

سپس لبافی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتخانه نکاتی پیرامون اهمیت اعزام نیروی کار فنی به خارج از کشور و کسب فرصت های جدید اعلام نمود و با تاکید بر فعال شدن همه کاریابی ها در این حوزه، گفت: سعی خواهد شد از همه ظرفیت های موجود استفاده شود و کاریابی هایی که خوب عمل کنند مورد تشویق قرار گیرند.

.

وی بیان داشت: برخی فرصت های ایجاد شده در خارج از کشور توسط دستگاه های مختلف می تواند به جای استفاده از نیروی کار خارجی از نیروی کار ایرانی استفاده کنند.

.

همچنین در پایان تصمیماتی در خصوص چگونگی احتساب سوابق بیمه ای کارگران ایرانی شاغل در خارج از کشور و چگونگی جذب نیروی کار ایرانی در فعالیت هایی که سازمان های مختلف در خارج از کشور دارند اتخاذ و مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص به عمل آید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.