نرم افزارحسابداری صدگان

رشد ۵۰۰ درصدی حسابرسی تعاوني ها

0 732

حسابداراپ

مدیرکل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه از شروع نظارت بر عملکرد تعاونی‌های توزیعی کشور خبر داد و گفت:‌ حسابرسی‌ها برای شفاف شدن فعالیت‌ها رشد ۵۰۰ درصدی داشته است.

.

احمد بیگدلی شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به وضعیت تعاونی‌ها در سال جاری اظهار داشت: یکی از رویکردهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نظارت مالی بر عملکرد تعاونی‌ها و شناسایی و رفع نقاط ضعف و نیز برقراری کنترل‌های مناسب است.

.

پندار سیستم

وی ادامه داد: در جهت حفظ حقوق اعضاء در سال جاری مبلغ ۷۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور حسابرسی تعاونی‌های توزیعی سراسر کشور با اولویت تعاونیهای مسکن و مسکن مهر اختصاص داده شد.

.

مدیر کل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این راستا تعداد ۳۹۶ واحد برای ۵۵۵ تعاونی در سال مالی جاری از طریق ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها توسط اعضاء جامعه حسابداران رسمی ایران مورد حسابرسی قرار گرفت.

.

مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اعتبارات انجام حسابرسی سال ۹۱ نسبت به سال قبل ۵۰۰ درصد رشد داشته گفت: به منظور استفاده از ظرفیت های اتحادیه‌های تعاونی مبلغ ۳۲۰۰ میلیون ریال به ۹ واحد از اتحادیه‌های سراسری جهت حسابرسی از ۱۱۸ تعاونی اختصاص داده شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.