نرم افزارحسابداری صدگان

رایزنی‌ برای حذف افزایش بهره مالکانه معادن از لایحه بودجه ۹۲

0 557

حسابداراپ

رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی با بیان اینکه سال گذشته نیز موضوع بهره مالکانه در لایحه بودجه دیده شده بود و این پیشنهاد، با رایزنی‌های صورت‌گرفته، از بودجه حذف شد، گفت: پیگیری‌ها برای حذف موضوع افزایش بهره مالکانه از لایحه بودجه سال ۹۲ آغاز شده است.

.

رییس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: رایزنی‌ها برای حذف موضوع افزایش بهره مالکانه معادن از لایحه بودجه سال ۹۲ آغاز شده است.
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، یوسف مرادلو با اشاره به پیشنهاد افزایش بهره مالکانه معادن در لایحه بودجه سال ۹۲ گفت: موضوع افزایش بهره مالکانه در لایحه بودجه، سال گذشته نیز مطرح شده بود، اما فعالان این صنعت دفاعیه‌ای را برای کمیسیون صنعت اتاق ایران نوشتند و رایزنی هایی انجام شد تا این موضوع از لایحه حذف شود.

پندار سیستم

.

وی با بیان اینکه امسال هم رایزنی‌هایی در این خصوص انجام خواهد شد، ابراز داشت: معدن یکی از  صنایع پرریسک  کشور است و نباید بار منفی دیگری به آن افزود.

.

مرادلو با اشاره به اینکه افزایش بهره مالکانه، قیمت تمام‌شده محصول را افزایش می‌دهد، ادامه داد: انتظار فعالان این حوزه از دولت، نمایندگان مجلس و همه کسانی که در تصمیم‌سازی نقش دارند، این است که خروجی کانال‌های مرتبط را به سمتی هدایت کنند که ریسک صنعت معدن را کاهش دهد.

.

وی با اشاره به ارزآوری بالای این صنعت گفت: هرچه معادن فعال تر باشند، صنعت شکوفاتر شده و ارزآوری افزایش می یابد به همین علت در انتظار مساعدت مسئولان برای حذف افزایش بهره مالکانه معادن هستیم.
.
 
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.