نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش دستمزد ۹۲ براساس اطلاعات واقعی تعیین می‌شود.

0 808

حسابداراپ

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش دستمزدها باید بر اساس اطلاعات واقعی و آمار درست و توافق کارگران و کارفرمایان صورت پذیرد و دولت اجرا کننده آن است.

.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در جلسه شورای عالی کار با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به همه جنبه های اقتصادی انجام گیرد، گفت: تصمیم گیری نهایی باید با جمع بندی نقطه نظرات نمایندگان کارگری و کارفرمایی صورت بگیرد و ما اجرا کننده آن هستیم.

.

پندار سیستم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: افزایش دستمزدها باید بر اساس اطلاعات واقعی و آمار درست صورت پذیرد. وی بر هم اندیشی و گفتگوهای مناسب شورا های کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: تمام مشکلات در فضای همدلی و هم اندیشی حل خواهد شد.

.

وی با بیان اینکه منشور کاری و فصل الخطاب ما در کارها فرمایشات مقام معظم رهبری است، بیان داشت: ایشان امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه انسانی نامیدند و ما باید بر این اساس از کسانی که  در عرصه های کار و  تولید فعالیت  می کنند، حمایت جدی داشته باشیم.

.

عباسی با اشاره به اینکه تولید ملی باید راس امور باشد، گفت: تلاش ما بر این است که در همه زمینه ها به خود کفایی برسیم، چون وقتی مواد اولیه و کارگر داریم، خروجی تولید هم باید ملی باشد. وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما موتور محرکه تولید هستند، تصریح کرد: دولت هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می کند، اینها پیکره واحدی هستند و باید با هم کار کنند تا خروجی تولیدی مناسبی داشته باشند و ما هم زمینه ساز و آماده کننده این بستر هستیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.