نرم افزارحسابداری صدگان

افراد فاقد بیمه می‌توانند با لحاظ تخفیفات دفترچه بیمه ایرانیان دریافت کنند.

0 604

حسابداراپ

سرپرست سازمان بیمه سلامت ایران رفع همپوشانی بیمه‌ای را به عنوان یکی از اهداف و ماموریت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت برشمرد و همکاری و هماهنگی بین بخشی تمامی سازمانها و ادارات وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این زمینه خواستار شد.

.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، عمادی در نشست مدیران کل منطقه ۴ کشوری بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت با هدف بیمه کردن تمامی افراد جامعه و بهره‌مندی همه ایرانیان از بسته خدمات یکسان بیمه درمانی پایه تشکیل شده است.

.

وی رفع همپوشانی بیمه‌ای را بعنوان یکی از اهداف و ماموریت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت برشمرد و همکاری و هماهنگی بین بخشی تمامی سازمان‌ها و ادارات وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این زمینه خواستار شد.

.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت با هدف رفع همپوشانی بیمه‌ای و تجمیع سازمانهای بیمه‌گر تشکیل شده است، همکاری و هماهنگی بین بخشی تمامی سازمانها و ادارات وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این زمینه خواستار شد.

.

عمادی گفت: تمامی افراد فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای می‌توانند با برخورداری از تخفیفات لازم جهت دریافت دفترچه بیمه ایرانیان اقدام کنند.

.

سرپرست سازمان بیمه سلامت ادامه داد: در جهت ارتقای جایگاه و سطح خدمات به بیمه شدگان و مردم بایست تمام تلاش خود را بکار ببریم.

.

دراین نشست موضوعاتی نظیر تبدیل وضعیت استخدامی همکاران انجام کار معین، اصلاح ساختار تشکیلات پرسنلی، توجه به امور رفاهی پرسنل و … مطرح شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.