نرم افزارحسابداری صدگان

پیشنهادی برای متضرر نشدن حقوق سهامداران بانک‌های ادغامی

0 650

حسابداراپ

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: حقوق سهامداران بانک تات«بانک آینده» به طور کامل رعایت خواهد شد و آن‌ها به هیچ وجه متضرر نمی‌شوند.

.

حسین فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: یکی از چالش‌های بین سازمان بورس و بانک مرکزی بحث ادغام نهادها و رعایت حقوق سرمایه‌داران است که ما در جلسات مشترک خود همواره آن را مدنظر داشتیم و می‌توان به کلیه‌ی سهامداران اطمینان داد، حق آنها به هیچ وجه تضییع نخواهد شد.

پندار سیستم

.

وی هم‌چنین از به‌کارگیری روش‌های جدید برای ادغام نهادها خبر داد و گفت: برای پیشگیری از مشکلی که برای سهامداران بانک تات پیش آمد، طرحی پیشنهاد شده تا در راستای آن با بقای بانک و اقدام آن نسبت به خرید دیگر موسسات، بانک آنها را وارد اموال خود کند و اگر نیاز شد برای سرمایه گذاران سهامی در نظر بگیرد تا آنها متضرر نشوند.

.

فهیمی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بورس با تمام طرح‌هایی که در آن حقوق سرمایه‌گذاران رعایت نشود، مخالفت خواهد کرد و در مورد خاص بانک تات نیز هر چند قدر پیگیری‌ها طولانی شد و برای مردم ابهاماتی پیش آمد، اما مطمئنا هیچ سهامداری متضرر نخواهد شد و سود سهام آنها نیز در پایان دوره‌ محاسبه و تحویل می‌شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.