نرم افزارحسابداری صدگان

مالکان مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف شدند.

0 1,042

حسابداراپ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای این کمیسیون طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات را به تصویب رساندند و موضوع سوال از وزیر راه به دلیل عدم هماهنگی به هفته بعد موکول شد.

.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: اعضای کمیسیون عمران در جلسه امروز خود طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات موضوع ماده ۱۰۴ قانون مالیات‌های مستقیم را بررسی و به تصویب رساندند که البته دولت نیز موافقت خود را با این امر اعلام کرده بود.

.

پندار سیستم

وی افزود: در ادامه جلسه پیش از این بنا بود تا سوال آقایان نادر قاضی پور و جلیل سرقلعه از وزیر راه در مورد راه‌های ریلی و جاده‌های روستایی مطرح شود که به دلیل عدم هماهنگی میان نمایندگان سوال کننده و وزیر راه این سوال به هفته بعد موکول شد.

.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز موضوع بحث‌هایی پیرامون مشخص کردن سیاست‌های بودجه سال ۹۲ مطرح شد و مقرر شد تا در هفته آینده این موضوع درجلسه‌ای مشترک میان وزیر راه و معاونین وی با اعضای کمیسیون عمران و مجلس به صورت دقیق تر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: تصویب دو لایحه از دیگر برنامه‌های کاری کمیسیون بود که ابتدا لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتوکول سال ۱۹۷۸ مربوط به کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی‌های دریایی ناشی از تردد کشتی‌ها و دیگری لایحه تصویب قتل‌نامه‌های کنفرانس ۱۳۸۹ اعضای کنوانسیون بین المللی استاندارد آموزش و صدور گواهی نامه‌های نگهبانی و دریانوردی است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.