- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

طرح مهرآفرین لغو نشده است.

معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: طرح مهر آفرین [1]لغو نشده و به جدیت اجرایی شدن آن پیگیری می شود.
.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نیک صفت اظهار داشت: ابلاغیه ای مبنی بر لغو طرح مهر آفرین به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ارائه نشده است و بر اساس قانون تا زمانی که مصوبه ای، بند یا تمام مواد آن از سوی مجلس لغو نشود لازم الاجراست و اجرای آن متوقف نمی شود.
.
نیک صفت به اصل ۱۳۸ قانون اساسی اشاره کرد وگفت: دولت موظف است در بازه زمانی ایراداتی که مجلس شورای اسلامی به مصوبات دولت اعلام می کند را رفع کند و موافقت مجلس را جذب نماید، در حال حاضر ایرادات به این طرح اصلاح شده و باید به تائید مجلس شورای اسلامی برسد.
.
وی افزود: هر وقت براساس تصویب مجلس مغایرت قانونی در مصوبات تشخیص داده شد، وظیفه ی ما تمکین از قانون است ولی تا زمانی که اجرای آن لغو نشده کلیه مسئولین اجرایی در کشور اعم از ملی و استانی موظف به اجرای آن مصوبه هستند.
.
نیک صفت در ادامه افزود: طرح مهرآفرین،شامل استخدام نیروهای جدید و بخشی از آن نیز با رعایت قانون به تبدیل وضعیت نیروهای شاغلی است که سالیان سال به نظام اداری کشور خدمت می کنند مربوط می شود.
.
معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در مورد مزایای اجرایی طرح مهر آفرین گفت: در این طرح سعی شده با رعایت قانون و مقررات یکی از مهمترین دغدغه های نسل جوان، اشتغال و امنیت شغلی را برطرف شود.
.
وی گفت: انتظار داریم با رویکرد مثبت به این طرح نگاه شود و همه مسئولین اجرایی کشور با جدیت برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.
.
نیک صفت ادامه داد: طرح مهر آفرین به منظور استخدام نیروهایی تحصیل کرده و مورد نیاز نظام اداری و برقراری امنیت شغلی برای کارکنانی که سالیان سال است که در نظام اداری خدمت می کنند بوجود آمده است.
.
وی افزود: این طرح در کل کشور اجرایی می شود و تمام مواردی که در بحث استخدام ، ساماندهی و امنیت شغلی وجود دارد در این طرح دیده شده است.