نرم افزارحسابداری صدگان

شاخص بورس با پرواز ۱۲۶۴واحدی

0 595

حسابداراپ

در پی بازگشایی نماد پالایشگاه اصفهان هر سهم این شرکت مشمول اصل ۴۴، ۲۵۰ درصد رشد کرد تا به مدد آن شاخص بورس با پرواز ۱۲۶۴واحدی تاریخی‌ترین روز خود در عمر ۴۷ ساله را به ثبت برساند.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، در حالی تا پیش از این بالاترین افزایش روزانه شاخص بورس حداکثر ۷۸۸ واحد بود که در پی بازگشایی نماد پالایشگاه اصفهان در روز جاری، شاخص بورس با بی‌سابقه‌ترین افزایش روزانه ارقام خود مواجه شد.

پندار سیستم

.

بر اساس این گزارش نماد پالایشگاه اصفهان که از ۲۹ شهریور ماه تاکنون بسته بود با اعلام شفاف‌سازی در هفته گذشته، امروز آماده بازگشایی نماد شد و در پی این اتفاق قیمت هر سهم این شرکت اصل ۴۴ از ۴۸۹ به حدود هزار و  ۶۷۴ تومانی رسید که معادل ۲۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

.

این رشد در شرایطی رکوردی برای این شرکت و سایر شرکت های بزرگ حاضر در بورس به شمار می‌رود که موجب اثرگذاری هزار و ۸۸ واحدی پالایشگاه اصفهان در شاخص بورس شد. با این رویداد شاخص بازار سهام با بی‌سابقه‌ترین و تاریخی‌ترین جهش خود در عمر ۴۷ ساله مواجه و حدود ۱۲۶۴ واحد پرواز کرد تا نه تنها به راحتی از کانال ۳۸ واحدی عبور کند و به رقم ۳۸ هزار و ۱۷۷ واحد برسد بلکه آماده عبور از خط مقاومت ۳۹ هزار واحدی باشد چرا که در پی اقبال گسترده فعالان بازار سهام به شرکت‌های پالایشگاهی و سایر شرکت‌های ارزنده حاضر در بورس بار دیگر رونق بازار سهام تسریع شده تا شاید طی روزهای آینده بورس بار دیگر داغ‌تر از گذشته شاهد ثبت رکوردهای جدید باشد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.