نرم افزارحسابداری صدگان

حق بیمه سهم کارفرما همان ۲۳ درصد باقی ماند.

0 714

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مواد ۴ تا ۱۰ طرح حمایت از تولید ملی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: با بررسی ماده ۶ این طرح حق بیمه سهم کارفرما در بنگاه‌های اقتصادی تولیدی از ۲۳ درصد به ۸ درصد کاهش نمی‌یابد.

.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: ماده ۴ این طرح که بر اساس آن شرکت های تابعه و وابسته و وزارتخانه‌های نفت ، نیرو، راه و شهرسازی و صنعت معدن و تجارت مکلف هستند بدهی‌های قانونی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی را تا سقف دویست هزار میلیارد ریال با اعلام وزیر مربوطه و تایید وزیر اقتصاد و دارایی با بدهی همان اشخاص بابت اقساط واگذاری و یا بدهی به سازمان مالیاتی تسویه و یا تهاتر نماید، حذف شد.

.

پندار سیستم

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی از حذف  ماده ۵ این طرح  نیز خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۵ طرح حمایت از تولید ملی نرخ مالیات بر درآمد قانون مالیات های مستقیم به صورت موقت و فقط در سال های مالی ۹۱، ۹۲ و ۹۳ از ۲۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش می یافت.

.

سبحانی فر با اعلام حذف ماده ۶ این طرح نیز توضیح داد:که بر اساس آن حق بیمه سهم کارفرما در بنگاه های اقتصادی تولیدی از ۲۳ درصد به ۸ درصد تقلق می یافت و ۱۵ درصد باقی مانده از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون حمایت از تولید ملی باید از سوی دولت به مدت سه سال پرداخت می شد.

.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن خاطرنشان کرد: ماده ۱۰ که بر اساس آن کلیه بانک‌ها موظف هستند با دریافت نقدی حداکثر ۱۰ درصد مبلغ گشایش اعتبار از بنگاه اقتصادی تولیدی و اخذ اناد تجاری، مبادرت به گشایش اعتبار برای ورود ماشین آلات و مواد اولیه نمایند نیز تصویب شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.