نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات ورود مجمع تشخیص به پرونده دستمزد/”مزد منصفانه”مطرح شد.

0 689

حسابداراپ

نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از برگزاری اولین نشست “مزد منصفانه و کار شایسته” در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور گروه‌های مختلف از جمله کارگران و کارفرمایان خبر داد.

.

ابوالفضل فتح الهی در گفتگو با مهر از برگزاری اولین نشست بررسی موضوع “مزد منصفانه و کار شایسته” در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور گروه‌های مختلف خبر داد و گفت: این نشست در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.

.

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران اظهار داشت: قرار است به زودی نشست دیگری نیز در این رابطه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برگزار شود.

.

فتح الهی از بررسی روند پرداخت دستمزد در کشورهای مختلف دنیا در این نشست خبر داد و افزود: همچنین به این مقوله پرداخته شد که در کشورها دستمزد به چه صورت پرداخت می شود.

پندار سیستم

.

این مقام مسئول کارگری کشور از بررسی وضعیت پرداخت مزد در ایران سخن گفت و بیان داشت: به نظر می رسد به دلیل اهمیت موضوع دستمزد برای نیروی کار و به صورت کلی تولید، مجمع وارد این مسئله شد و آن را بررسی خواهد کرد.

.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه بر متفاوت بودن پرداخت دستمزد در جوامع مختلف تاکید شد و این موضوع که مشکلاتی برای مردم به وجود آمده و شرایط سختی داریم نیز تاکید شد.

.

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران با اشاره به مطرح شدن موضوع تحریمها و بررسی تاثیرات آن، اظهار داشت: در مجمع تشخیص با آمار و ارقام درباره نرخ بیکاری نیز مباحثی مطرح شد.

.

فتح الهی ، روسای دانشگاه ها، نمایندگان کارگران و کارفرمایان، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، برخی دیگر از نمایندگان و برخی مقامات بانکی را از حاضرین در نشست مزد منصفانه و کار شایسته اعلام کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.