نرم افزارحسابداری صدگان

تدوین لایحه اصلاح قانون کار با توجه به تمام نظرات جامعه کارگران و کارفرمایان صورت گرفت.

0 658

حسابداراپ

عباسی درباره لایحه اصلاح قانون کار و انتقاد برخی ها در این باره اظهار داشت: اگر انتقاداتی در این زمینه مطرح می شود، شاید نظرات سلیقه ای برخی از کارگران باشد زیرا در هنگام تدوین این لایحه نشست های سه جانبه ای با حضور نمایندگان جامعه کارگران و کارفرمایان برگزار شد و با نظر کارشناسی همه گروه ها این لایحه تدوین شده است.

.

اسدالله عباسی گفت: بر روی لایحه اصلاح قانون کار بسیار دقیق کار شد و با برگزاری نشست های متعدد با حضور کارگران و کارفرمایان با نظر تمام این گروه ها لایحه تدوین و به مجلس ارسال شد.

.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره لایحه اصلاح قانون کار و انتقاد برخی ها در این باره اظهار داشت: اگر انتقاداتی در این زمینه مطرح می شود، شاید نظرات سلیقه ای برخی از کارگران باشد زیرا در هنگام تدوین این لایحه نشست های سه جانبه ای با حضور نمایندگان جامعه کارگران و کارفرمایان برگزار شد و با نظر کارشناسی همه گروه ها این لایحه تدوین شده است.

پندار سیستم

.

وی افزود: البته به طور طبیعی این اتفاق نخواهد افتاد که نظرات همه صد در صد لحاظ شود ولی به هر حال آن چیزی که بر اساس منطق و قانون است، این لایحه شامل حال همه می شود و فراگیر است.

.

عباسی در ادامه تصریح کرد: البته این لایحه در مجلس هم با نظرات کارشناسی و کمیسیون های مشترکی که تشکیل خواهد شد، بررسی می شود و امیدواریم در نهایت آن چیزی که اتفاق خواهد افتاد به نفع جامعه کارگران و کارفرمایان باشد و ما هم نظرمان همین است و هیچ گاه شخصاً تصمیم نگرفته ایم.

.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: بر روی لایحه اصلاح قانون کار بسیار دقیق کار شده است و امید داریم با تصویب در مجلس بتوانیم آن را هر چه سریع تر ابلاغ کنیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.