نرم افزارحسابداری صدگان

اقدام برای بازگشایی برخی نمادها

0 685

حسابداراپ

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی پردیس، شیراز و نیز پالایش نفت تبریز با موافقت شرکت بورس طی روز جاری مورد بازگشایی قرار می گیرد.

.

مدیر نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس با اعلام این خبر در گفتگو با بورس نیوز اظهار داشت: پالایش نفت شیراز نیز در دست بررسی بوده و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده نماد معاملاتی این شرکت بازگشایی می شود.

.

پندار سیستم

امیر حمزه مالمیر افزود: در خصوص بازگشایی نماد “شیران” نیز مقرر گردیده طی هفته جاری جلسه ای با حضور شرکت پالایش نفت اصفهان در سازمان برگزار شود و با جمع بندی طرفین و انجام توافقات لازم، اطلاعات نهایی به بازار منعکس شده و بازگشایی نماد اجرایی شود.

.

این مقام مسئول پیرامون زمان بازگشایی نماد “شتران” نیز گفت: با توجه به دریافت یکسری اعلامیه های بدهکاری و بستانکاری در شرکت پالایش نفت تهران، صورت های مالی با تغییرات زیادی همراه بوده و این اطلاعیه ها گاهی موجب افزایش و گاهی موجب کاهش میزان سودآوری “شتران” می شود. این ایراد به مدیران شرکت مرتبط نبوده و امیدواریم هر چه سریع تر امکان بازگشایی این نماد معاملاتی فراهم شود.

.

مالیمر در خاتمه اظهار داشت: شرکت پتروشیمی کرمانشاه نیز با ارایه اطلاعات مالی عملکردی خود طی روز جاری با بازگشایی نماد معاملاتی خود همراه می شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.