نرم افزارحسابداری صدگان

آیین‌نامه خوشه‌های صادراتی اصلاح می‌شود.

0 561

حسابداراپ

عضو کارگروه حمایت از تولید از تدوین اصلاحیه آیین‌نامه خوشه‌های صادراتی در این کارگروه به منظور ساماندهی این بخش خبر داد.

.

آرمان خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری فارس با اشاره به جلسه اخیر کارگروه حمایت از تولید اظهار داشت: در این جلسه موضوع خوشه‌های صادراتی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد آئین‌نامه خوشه‌های صادراتی که در ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم دیده شده اصلاح شود.

.

وی توضیح داد: در این جلسه نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی حضور داشتند و قرار شد، در جلسه آینده کارگروه، اصلاحیه آئین‌نامه خوشه‌های صادراتی توسط این شرکت و سازمان توسعه تجارت تدوین و ارائه شود.

پندار سیستم

.

خالقی با بیان اینکه آئین‌نامه خوشه‌های صادراتی قبلاً مصوب و ابلاغ شده است، افزود: باید مشخص شود که چه طور می‌توان در حوزه خوشه‌های صادراتی به واحدهای صادرکننده کمک کرد که برای این کار در ابتدا باید این خوشه‌ها شناسایی و ساماندهی شوند.

.

وی تصریح کرد: در اصلاحیه آئین‌نامه خوشه‌های صادراتی مشخص خواهد شد که خوشه صادراتی بر چه مبنایی تعریف می‌شود، تا بر اساس آن، تسهیلات در اختیار این بخش قرار گیرد.

.

عضو کارگروه حمایت از تولید با بیان اینکه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد خوشه‌های صادراتی در کشور وجود ندارد، گفت: برخی خوشه‌های صادراتی مانند کفش، سنگ و مبلمان در کشور فعال هستند، اما برای ساماندهی تمام خوشه‌ها باید کار شناسایی آنها انجام شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.