نرم افزارحسابداری صدگان

آخرین استانداردهای حسابداری، حسابرسی درشهرداري تهران

0 603

حسابداراپ

پندار سیستم

صادقانه بگویم قبل از سال ۸۴ حسابرسی دقیقی در بودجه و هزینه شهرداری تهران نبود و تفریغ بودجه هم نیامد و غیر قابل حسابرسی بود.
.
به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف گفت : شهرداری تهران این افتخار را دارد در دی ماه امسال بودجه سال آینده را به شورای شهر تقدیم کرد و پیش از فرارسیدن اسفندماه، توانست این بودجه را به تصویب برساند.
.
قالیباف بیان داشت:امروز در شهرداری، حسابهای نقدی و غیرنقدی بر اساس آخرین استانداردهای حسابداری، حسابرسی می شود. شورای شهر نیز حسابرس مخصوص به خود را دارد که همه حسابها را رسیدگی می کند. همچنین از سال ۸۸ توانسته ایم به صورت تلفیقی، درآمد و هزینه ها را شفاف به مردم اعلام کنیم.
.
به گفته وی، مردم می توانند با ورود به وب سایت TEHRAN.IR صورتحسابهای مالی شهرداری را ببیند. او از کسب رتبه نخست شفافیت و سلامت مالی توسط شهرداری تهران طی سه سال اخیر خبر داد و گفت این رتبه از سوی سوی سازمانهای نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی به دست آمده است.
.
قالیباف همچنین در این برنامه اعلام کرد همه شهرداریها طبق قانون مکلفند، هر ۶ ماه یک بار، صورت درآمد و هزینه های خود را به مردم و شورای شهر اعلام کنند و شهرداری تهران نیز این کار را کرده است. به گفته شهردار تهران، شفافیت مالی در طی دوران عملکرد او، از افتخاراتش محسوب می شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.