نرم افزارحسابداری صدگان

شهرک‌های صنعتی قیمت منطقه ای اراضی را می‌پردازند.

0 748

حسابداراپ

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات از اصلاح تبصره(۱) ماده(۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات‌مالی دولت در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد که بر اساس آن شهرک های صنعتی قیمت منطقه ای اراضی را می پردازند.

.

غلامرضا اسداللهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت  در خصوص محورها و نتایج جلسه امروز- یکشنبه ۲۹ بهمن- کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت:رسیدگی به طرح اصلاح تبصره(۱) ماده(۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات‌ مالی دولت در جلسه امروز صورت گرفت که در این خصوص این قصد بود که  شهرک های صنعتی از تعرفه های زمین شهری مستثنی باشند.

پندار سیستم

.

نماینده مردم تایباد و تربیت جام در ادامه این مطلب افزود:شهرک های صنعتی  کمکی است برای مناطق محروم است و این مسئله به نحوی اصلاح شد که شهرک های صنعتی قیمت منطقه ای اراضی را بپردازند تا این مسئله انگیزه ای برای سرمایه گذاری باشد .

.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در این خصوص تاکید کرد: اگر هم شهرک های صنعتی در مرزهای شهری قرار گرفتند و قیمت اراضی بر اساس قیمت شهری تعیین شود اما وجه حاصله به صندوقی واریز شود که مختص مناطق توسعه مناطق محروم باشد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.