نرم افزارحسابداری صدگان

ارسال نسخه نهایی اصلاحيه قانون كار به مجلس

0 623

حسابداراپ

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از تنظیم ۳ نسخه از نتیجه کارشناسی دوباره اصلاح قانون کار و ارسال آن به مرکز پژوهش‌های مجلس، فراکسیون کارگری و کمیسیون اجتماعی خبر داد.

.

غلامرضا عباسی در گفتگو با مهر از دستور کار جدید نمایندگان کارگری برای بررسی دوباره اصلاحات پیشنهادی قانون کار خبر داد و گفت: همچنین طرح صلاح قانون تامین اجتماعی نیز دنبال می شود.

.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران، اظهار داشت: پیشنهادی از فراکسیون کارگری مجلس مبنی بر لزوم بررسی دوباره اصلاح قانون کار از سوی کارگران مطرح شده و ما این برنامه را از طریق نظرخواهی دوباره از استان ها، پیگیری خواهیم کرد.

.

پندار سیستم

عباسی با تاکید بر اینکه نمایندگان کارگری با کلیات اصلاح قانون تامین اجتماعی مخالف هستند، اما بررسی کارشناسی اصلاح قانون کار را دوباره در دستور کار دارند، افزود: متاسفانه آنچه که در یکی دو سال اخیر در جریان بررسی های اصلاح قانون کار با کارفرمایان به توافق رسیده بودیم، ملاک عمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار نگرفت.

.

این مقام مسئول کارگری کشور با بیان اینکه درباره درخواست مجلس از کارگران مذاکره ای با کارفرمایان برای انجام بررسی و کارشناسی مشترک در اصلاحیه قانون کار انجام نداده ایم، بیان داشت: در قالب انجام بررسی دوباره، کارگران به صورت جداگانه نظرات خود را به مجلس ارسال خواهند کرد.

.

وی با تاکید بر اینکه اگر گروه کارفرمایی درباره لایحه ارسال شده به مجلس مباحثی داشته باشد قطعا امکان پیگیری خواهند داشت، تصریح کرد: قرار است نتیجه کارشناسی دوباره کارگران در مفاد قانون کار به صورت ۳ نسخه تنظیم و به کمیسیون اجتماعی مجلس، فراکسیون کارگری و مرکز پژوهش ها ارسال شود.

.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران گفت: همچنین برای برگزاری یک نشست مشترک با مرکز پژوهش های مجلس رایزنی ها را انجام داده ایم و این مرکز برای انجام این جلسه اعلام آمادگی کرده است. به زودی جلسه کارگران و مرکز پژوهش های مجلس برگزار می شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.