نرم افزارحسابداری صدگان

وضعیت حقوق و دستمزد کارمندان در بودجه ۹۲

1 696

حسابداراپ

پندار سیستم

رئیس امور هماهنگی و تلفیق برنامه و بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اعلام جزئیات جدید از ویژگی‌های لایحه بودجه ۹۲، گفت: درباره هزینه‌های پرسنلی و مزایا، دیدگاه دولت انقباضی نیست و صرفه‌جویی را با توجه به تورم مدنظر قرار می‌دهیم.
.
به گزارش مهر، ایرج دریالعل گفت: بهره برداری از ظرفیتهای داخلی اقتصاد، مشارکت بخش غیر دولتی، تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه ، استفاده از روش‌های متنوع مالی برای طرح‌های تملک دارایی و سرمایه ای و نیز اجرای برنامه ریزی عملیاتی در کنار تقویت انضباط مالی و صرفه جویی، اهم سیاست‌هایی است که در تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور لحاظ شده است.
.
رئیس امور هماهنگی و تلفیق برنامه و بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهورافزود: با توجه به روند موجود در کشور، کاهش اتکای دولت به منابع نفت، گاز و عزم جدی برای وصول درآمدهای مالیاتی و سایر منابع با جدیت دنبال خواهد شد.
.
وی با اشاره به دیگر سیاست‌های اقتصادی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور، اظهار داشت: آن دسته از طرح‌های وامی، مالی، مشارکتی و طرح‌هایی که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به بالا هستند، در لایحه بودجه به نحوی برنامه ریزی می شوند که به اتمام برسند.
.
به گفته دریالعل، آن دسته از طرحهای استانی که امکان جدا شدن از سیستم ملی را دارند، در نظر داریم به استانها واگذار کنیم.
.
رئیس امور هماهنگی و تلفیق برنامه و بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مورد وضعیت هزینه‌های پرسنلی در بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور گفت: در خصوص هزینه‌های پرسنلی و مزایا، دیدگاه ما انقباضی نیست و صرفه جویی را با توجه به تورم مدنظر قرار می دهیم، در مورد هزینه های پرسنلی و رفاهی استان‌ها نیز به گونه ای تدبیر می کنیم که به سقف دستگاههای ملی برسند.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مجید می گوید

    سلام
    من درسال ۹۰ به استخدام شرکت نفت در امدم ولی پایه حقوق نفت با همه جا فرق داره من با سابقه ۱۵ سال و دیپلم پایه ۲۶۵۰۰۰ هزار تومانی برایم زدند اخه با دو تا بچه و اجاره نشینی من این استخدامو میخام چی کار
    راست گفتن بیرونش مردمو داخلش خودمنو میسوزونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.