نرم افزارحسابداری صدگان

واگذاری سهام ۷ شرکت جدید دولتی تصویب شد.

0 779

حسابداراپ

هیئت واگذاری با عرضه سهام ۷ شرکت دولتی از جمله بانک صادرات در بورس، فرابورس و از طریق مزایده موافقت کرد.

.

به گزارش خبرگزاری مهر، واگذاری سهام ۷ شرکت دولتی از طریق مزایده، بورس و فرابورس در جلسه امروز شنبه هیئت واگذاری به تصویب رسید.

.

پندار سیستم

در جلسه امروز هیئت واگذاری که در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد، قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰درصد ارزش نیروگاه یزد به صورت نقد و اقساط و ۴۰ درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق یزد به صورت نقد (هر دو از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده) به تصویب رسید.

.

تصمیم گیری در خصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری ۳۹.۹۹ درصد سهام شرکت رینگ چرخ آلومینیومی گسترش گام آفرین از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به صورت نقد و اقساط، ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه صوفیان از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط، ۲۷.۲۷ درصد سهام شرکت پتروشیمی باختر از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و ۱۹.۹۹درصد سهام شرکت فنآوران صنعت سنگدانه پارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط از دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت واگذاری بود.

.

همچنین در این جلسه با قیمت پایه و شرایط واگذاری برای عرضه دوباره ۵ درصد سهام بانک صادرات از طریق بورس به صورت نقد و اقساط موافقت شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.