نرم افزارحسابداری صدگان

هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سال آینده/ حقوق براساس سابقه پرداخت می‌شود.

3 2,013

حسابداراپ

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان از سال آینده خبر داد و گفت: با اجرای این قانون افراد بازنشسته بر اساس سابقه پرداخت بیمه بیشتر حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.

.

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان این مطلب افزود: کمیته ای به منظور اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان که چند سال است اجرایی نشده بود در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده و تا کنون نیز چند جلسه با حضور متخصصین ذیربط در این حوزه برگزار شده است.

.

وی تاکید کرد: در آخرین جلسه این کمیته مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نظر مثبت برای اجرای قانون همسان سازی داشت که در نهایت قرار شد از سال آینده این قانون اجرایی شود.

.

پندار سیستم

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی گفت: بدلیل اینکه اغلب بازنشستگان حداقل بگیر هستند حقوق بازنشستگان هماهنگ سازی می شود نه همسان سازی .

.

خبازها با اشاره به اینکه دیگر حقوق بازنشستگان دارای ۱۰ سال سابقه با ۳۰ سال سابقه یکی نخواهد بود، براساس قانون جدید افراد بازنشسته ای که سابقه پرداخت بیمه بیشتری دارند حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد و فاصله موجود و عدالت حفظ می شود.

.

به گفته وی، یکهزار و ۵۶۳ میلیارد تومان برای اجرای این قانون در بند ۳۹ قانون بودجه سال ۸۸ در نظر گرفته شده بود که همین برای هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان کافی است.

.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال آینده این قانون اجرایی می شود، گفت: هنوز میزان افزایش حقوق در اجرای قانون هماهنگ سازی مشخص نیست.

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. باقر صابر مجتهدی می گوید

    باسلام به استحضارمیرساند به منظور کمک به مستمری بگیران به جز درصدی که ا مسال به حقوق اضافه خواهید نمود و مطمعنا جوابگوی حتی نیمی از تورم نخواهد بود . مخلصانه و وجدانا چنانچه تصمیم بر کمک کردن به بازنشستگان میباشد پیشنهاد میشود مبلغ کمک هزینه مسکن که سالهاست معادل هفت هزار تومان است ترمیم فرمایید . چون با این تصمیم هم این مبلغ اهانت آمیز را اصلاح میفرمایید و هم از نظر اذهان عمومی همان درصد مورد نظر را رسما اعلام میکنید . با تشکر فراوان

  2. سید کاظم عمرانی بابکی می گوید

    باسلام بنده می خواستم بدانم بازنشسته سازمان هستم واز پرسنل درمانی که درسال ۸۶ با ۳۱سال سابقه بازنشسته شدم ایا این طرح شامل حال من هم میشود یا نه؟

  3. آرش می گوید

    امیدوارم دراین طرح خودی وغیرخودی نداشته باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.