نرم افزارحسابداری صدگان

لغو ممنوعیت بیمه فرزندان چهارم/ افزایش مرخصی زایمان

2 849

حسابداراپ

لایحه دولت درباره لغو ممنوعیت بیمه فرزندان چهارم خانواده در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی و تصویب شد.

.

به گزارش فارس، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت، گفت: طرح حمایت از کودکان که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون بهداشت ارجاع شده بود، در جلسه امروز بررسی و تصویب شد.

.

وی افزود: دولت لایحه‌ای درباره اصلاح قانون تنظیم خانواده به مجلس ارسال کرده که به موجب آن، ممنوعیت بیمه فرزند چهارم لغو می‌شود، این لایحه در جلسه امروز کمیسیون بررسی و تصویب شد.

پندار سیستم

.

شهریاری با بیان اینکه نمایندگان مجلس با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اصلاح قانون تنظیم خانواده تاکید داشتند، اظهار داشت: لایحه دولت در لغو ممنوعیت بیمه فرزندان چهارم خانواده اقدام درستی بود که با استقبال مجلس مواجه شد.

.

وی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به لایحه دولت یک ماده الحاق کرده و مرخصی زایمان را از ۶ به ۹ افزایش دادند؛ در عین حال مقرر شد که همسر خانمی که زایمان کرده برای کمک به همسر خود به۲ هفته مرخصی برود.

.

لازم به ذکر است این مصوبات برای اجرایی شدن می بایست در صحن علنی مجلس به تائید نمایندگان برسد.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. نسترن می گوید

    سلام
    کاش در مورد بازنشستگی زودتر زنان نسبت به مردان گفتگو میشد

  2. زهرا می گوید

    در بلندمدت این طرح به ضرر زنان می باشد زنان باردار شاغل چون به نفع خودشان است خوشحال می شوند در صورتیکه اصلا فکر همنوع خود نیستند در بلند مدت کارفرمایان از استخدام زنان خودداری می کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.