- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

شناسایی «پوز»های بلاتکلیف

 یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: بررسی‌های صورت گرفته و استعلام از ارگان‌های مرتبط نشان می‌دهد شایعاتی که در مورد جمع‌آوری پایانه های فروشگاهی منتشر شده صحت ندارد.

.

یک مقام مسئول بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان این مطلب گفت:در پی انتشار شایعاتی مبنی بر جمع آوری تعدادی از پایانه های فروشگاهی از بعضی فروشگاه ها توسط افراد نا شناس، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد گزارشی مبنی بر تلاش عده‌ای برای سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، به ثبت نرسیده است.

.

وی ادامه داد: همانگونه که تا به حال چندین بار اطلاع رسانی شده است، تنها نمایندگان شرکت هایی که به متقاضیان، پایانه فروشگاهی فروخته اند، امکان مراجعه قانونی به دارندگان را دارند و واحدهای صنفی باید در صورت مراجعه افراد متفرقه از همکاری با آنان خودداری کنند.

.

این مقام مطلع افزود: در حال حاضر و به علت توزیع غیر تخصصی و بی ضابطه این دستگاه ها طی سال های اخیر، امکان سوءاستفاده برخی از این دستگاه ها وجود دارد که امیدواریم  با راه‌اندازی شاپرک امکان شناسایی و جمع آوری پایانه های فروشگاهی اضافی و مفقود شده طی سال های گذشته فراهم شود.

.