نرم افزارحسابداری صدگان

سود سپرده گذاران بر اساس نرخ مبادله‌ای محاسبه می‌شود

0 743

حسابداراپ

بانک مرکزی با تکذیب پرداخت سود سپرده گذاران ارزی بر پایه نرخ مرجع اعلام کرد: سود سپرده گذاران ارزی بر اساس نرخ مبادله‌ای محاسبه و پرداخت می‌شود.  

پندار سیستم

.
.بانک مرکزی با تکذیب پرداخت سود سپرده گذاران ارزی بر پایه نرخ مرجع اعلام کرد: سود سپرده گذاران ارزی بر اساس نرخ مبادله‌ای محاسبه و پرداخت می‌شود.

.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این بانک با رد شایعاتی مبنی بر پرداخت سود سپرده گذاران ارزی (پس انداز، جاری و سرمایه گذاری بلند مدت) به صورت ریالی و بر اساس محاسبه نرخ مرجع (۱۲۲۶)، اعلام کرد: شعب ارزی بانک‌های عامل می‌توانند در صورت تمایل مشتریان سپرده گذاری ارزی، سود سپرده آن‌ها را (پس انداز، جاری و سرمایه گذاری بلند مدت) به صورت ریالی و بر اساس نرخ مبادله‌ای محاسبه و پرداخت کنند.

.
بانک مرکزی همچنین تصریح کرده: شعب ارزی بانک‌های عامل می‌توانند سود سپرده گذاران را در صورت تمایل آن‌ها، معادل نرخ‌های رایج جهان محاسبه و به صورت ریال پرداخت کنند.

.
به گزارش ایلنا، اخباری مبنی بر اینکه سود سپرده گذاران ارزی به صورت ریالی و بر اساس نرخ مرجع از سوی شعب ارزی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود که با واکنش بانک مرکزی در این زمینه مواجه شد.

.

 
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.