نرم افزارحسابداری صدگان

سود بازرگانی ۹ قلم کالا صفر درصد تعیین شد.

0 591

حسابداراپ

با تصویب وزیران عضو کمیسیون ماده (۱) آیین نامه اجرایی قانـــون مقررات صــادرات و واردات به استنــاد اصل ۱۳۸ قانـــون اساسی، سود بازرگانی برخی کالاها در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی، صفر درصد تعیین شد.

.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب وزیران عضو کمیسیون ماده (۱) آیین نامه اجرایی قانـــون مقررات صــادرات و واردات به استنــاد اصل یکصد و سی و هشتم قانـــون اساسی، سود بازرگانی کالاهای مشمول ردیف های تعرفه آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، تعیین شد.

.

بر این اساس، سود بازرگانی کالاها و تجهیزات برای ایمنی جاده ها با شماره تعرفه های ۷۰۱۸۹۰۲۰ و ۷۰۱۸۲۰۱۰، رزین پلی وینیل بوتیرال، تسمه های سنباده بی انتها برای واحدهای تولیدی نئوپان با شماره تعرفه های ۶۸۰۵۱۰۱۰،۶۸۰۵۲۰۱۰، ۶۸۰۵۳۰۱۰، فلورسنت روشنایی خطی دو کلاهک به قطر بیرونی تیوپ ۱۶میلی متر و کمتر، پره های ثابت و متحرک داغ توربین گازی و کالاهای با شماره تعرفه ۸۴۱۱۹۹۹۰، صفر درصد تعیین شد.

.

همچنین سود بازرگانی فلورسنت روشنایی خطی دو کلاهک به قطر بیرونی تیوپ ۳۸ میلی متر و قطر بیرونی تیوپ ۳۲ میلی متر ۱۶ درصد تعیین شد.

.

تکلیف وزارت ارتباطات درباره درگاه های دستگاه های اجرایی

با موافقت دولت و در راستای ساماندهی فعالیت درگاهها، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به تدوین و ابلاغ استانداردها و الزامات فنی درگاههای دستگاه های اجرایی شد.

پندار سیستم

.

وزیران عضو کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت آن(فاوا) به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است ظرف یک ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه، استانداردها و الزامات فنی درگاهها(پرتالها، وب سایتها، وبگاهها و رسانه های بر خط) دستگاه های اجرایی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری را تدوین و ابلاغ و سالانه برای پایش و اعلام آن به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و سایر مراجع قانونی ذی ربط اقدام کند.

.

بر این اساس، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور موظف است استانداردها و الزامات موضوع بند(۱) را به عنوان بخشی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های مربوط (موضوع مواد(۸۱) و (۸۲) قانون مدیریت خدمات کشوری) منظور کند.

.

همچنین دستگاه های اجرایی موظفند؛ دامنه و خدمات میزبانی درگاههای خود را مستقیماً به نام خود اخذ و ظرف دو روز به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کند.

.

بر اساس این مصوبه، از سر جمع بودجه هزینه ای و تملک دارایی خود اعتبار مناسبی را به منظور توسعه، نگهداری و به روز رسانی درگاه های مذکور منظور کنند. نام و نشان خود و نقش پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سرآیند درگاه خود و تعلق آن به جمهوری اسلامی ایران و در پایین تمام صفحات عباراتی نظیر حقوق این سایت متعلق به(نام دستگاه مربوط) است را مشخص کنند.

.

این مصوبات از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.