- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

تعیین وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی در طرح مهرآفرینان

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اظهار کرد: در طرح مهرآفرینان [1]وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی مشخص شده است.

.

به گزارش کارمندنیوز ، لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص جذب ۱۰ هزار نفر نیرو طی طرح مهرآفرینان گفت: براساس ماده ۲۴ قانون خدمات کشوری در مشاغل حاکمیتی به ازای یک نفر که خارج شود یک نفر وارد می‌شود و در مشاغل تصدی‌گری نیز به ازای ۳ نفر که خارج می شوند یک نفر وارد می‌شود.

.

وی افزود: ما در این راستا برای استان‌ها و دستگاه‌ها سهمیه گذاشته‌ایم و این سهمه ابلاغ شده و فرآیند دارد که این فرآیند کاملا قانونی است.

.

فروزنده با بیان این‌که دولت در این بحث هم به مسائل مالی و هم به خلاءهای موجود توجه داشته است، اظهار کرد: این غلط است که ما تصور کنیم، نیرو به طور کامل باید بیرون برود و بعد جایگزین آن را مدنظر قرار دهیم. فرآیند برنامه‌ریزی نیروی انسانی این طور است که شما ببنید چقدر خروجی دارید و در راستای آن نیرو وارد کنید.

.

وی با تاکید بر این‌که در این طرح تکلیف نیروهای شرکتی نیز مشخص شده است، گفت: ما به هیچ وجه نباید نیروی شرکتی داشته باشیم.

.

وی همچنین با بیان این‌که نیروهایی که سال‌ها پیمانی بوده‌اند نیز باید تبدیل وضعیت شوند، افزود:‌ به طور کلی این حرکت، حرکت خوبی در نوسازی و توانمندی نیروی انسانی است و کاملا در چارچوب قانون است.

.