نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه تنزیل ال‌سی ریالی هنوز اجرایی نشده است.

0 774

حسابداراپ

عضو کارگروه حمایت از تولید با بیان اینکه بخشنامه تنزیل ال‌سی ریالی از سوی بانک مرکزی ۱۵ آذر ماه به بانک‌ها ابلاغ شده است، گفت: این بخشنامه جهت اجرا هنوز به شعب بانک‌ها ابلاغ نشده است.

.

آرمان خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری فارس، اظهار داشت: صنعتگران منتظر ابلاغ این بخشنامه به شعب بانک‌ها هستند تا از امکان تنزیل LC ریالی برخوردار شوند.

.

وی در ادامه با اشاره به تهیه پیش‌نویس طرح حمایت از تولید ملی، گفت: این طرح احتمالاً هفته آینده به امضای نمایندگان مجلس می‌رسد تا به صورت یک طرح یک فوریتی در صحن علنی مطرح شود.

.

پندار سیستم

خالقی تصریح کرد: در طرح حمایت از تولید ملی، مسائلی مانند مالیات، گمرک، تأمین مالی و معادن مورد توجه قرار گرفته و در پیش‌نویس این طرح ۳۲ ماده آمده است.

.

وی افزود: طرح اولیه حمایت از تولید ملی دارای ۱۴ ماده بود که برخی مواد آن اصلاح و یا اضافه شد.

.

به گزارش فارس، قبلاً امکان تنزیل ال سی ریالی به درخواست ذی نفع اعتبار فراهم بود، اما این مسئله در یکی از دستور‌العمل‌های بانک مرکزی برای فعالان بخش خصوصی حذف شد و در حال حاضر صنعتگران با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند.

.

برای حل این مشکل پیشنهادی به تصویب کارگروه حمایت از تولید رسید تا حداقل برای یک بار امکان تنزیل ال سی ریالی برای صنعتگران فراهم شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.