نرم افزارحسابداری صدگان

بازنشستگان رایگان درمان می شوند.

0 549

حسابداراپ

عبدالرضا شیخ الاسلامی با اشاره به تأکید رئیس جمهور درباره تسهیل خدمات درمانی به بازنشستگان کشوری گفت:مقدمات و فرآیند اجرایی شدن این طرح بزرگ در یکماه گذشته در صندوق بازنشستگی کشوری آماده و مطابق برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده با مراکز درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد اجرای بسته حمایتی بیمه طلایی از نهم دیماه در سراسر کشور آغاز می شود.

پندار سیستم

.

تمامی بازنشستگان بدون پرداخت وجهی یا طی مراحل اداری در بیمارستانهـا و مراکز درمانی طـرف قرارداد با سازمان بیمه گر ، پذیرش و مداوا می شوند.
.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری،دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی با اشاره به تأکید رئیس جمهور درباره تسهیل خدمات درمانی به بازنشستگان کشوری گفت:مقدمات و فرآیند اجرایی شدن این طرح بزرگ در یکماه گذشته در صندوق بازنشستگی کشوری آماده و مطابق برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده با مراکز درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد اجرای بسته حمایتی بیمه طلایی از نهم دیماه در سراسر کشور آغاز می شود.
.
وی با اشاره به تصویب این خدمت جدید در هیأت وزیران افزود : اجرای این بسته حمایتی نشان دهنده افزایش سهم اعتبارات مربوطه به خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان است و دولت با اجرای بیمه طلایی با هدف کاهش هزینه های درمانی و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی گام دیگری برای رفاه حال بازنشستگان کشوری بر می دارد.
.
دکتر شیخ الاسلامی با اشاره به اختصاص یکصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه طلایی ادامه داد: ساز و کار بسته حمایتی بیمه طلایی در صندوق بازنشستگی کشوری طوری طراحی شده که تمامی بازنشستگان بدون پرداخت وجهی یا طی مراحل اداری در بیمارستانهـا و مراکز درمانی طـرف قرارداد با سازمان بیمه گر ، پذیرش و مداوا می شوند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.