نرم افزارحسابداری صدگان

اوراق مرابحه به زودي به بورس مي‌آيد.

0 711

حسابداراپ

 مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: اوراق مرابحه بعد از تایید سازمان بورس و اوراق بهادار روانه تالار شیشه‌ای می‌شود.
.
حسن قالیباف‌اصل درباره ابزارهای جدیدی که وارد بورس تهران خواهند شد، گفت: یکی از ابزارهایی که برای ورود به بورس در دستور کار قرار دارد، اختیار معامله سهام است که هم‌اکنون نرم‌افزار آن توسط مدیریت فن‌آوری آماده‌سازی شده است و امید داریم این ابزار به زودی در بورس اجرایی شود.
 .
وی با اشاره به اینکه اوراق اختیار فروش تبعی یا بیمه سهام همچنان در بورس منتشر مي‌شود، گفت: مهم‌ترین دلیل عدم استقبال از این اوراق نبود نوسان در بورس است؛ زيرا این ابزار مالی برای زمان نوسانات بورس طراحی شده و در خارج از این زمان نیازی به آن نیست.
.

پندار سیستم

قالیباف‌اصل خاطرنشان کرد: به طور قطع در زمان شدت گرفتن نوسانات در بورس تهران، اوراق اختیار فروش دوباره منتشر خواهد شد.
.
مدیرعامل شرکت بورس در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود نرم افزار جدید آتی سهام به تالار شیشه‌ای اظهار كرد: نرم‌افزار جدید آتی سهام توسط دو شرکت نرم‌افزاری در حال آماده‌سازی است.
.
وی با اشاره به اینکه نرم‌افزار جدید آتی سهام نیاز به انجام برخی اصلاحات دارد، تصریح کرد: از سوی دیگر با انجام اصلاحات و نهایی شدن مقررات در آینده نزدیک معاملات آتی سهام با نرم افزار جدید شروع به کار می‌کند.
.
منبع : سنا
.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.