نرم افزارحسابداری صدگان

انحصار تأمین اجتماعی باید شکسته شود.

0 594

حسابداراپ

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: ورود بیمه گرهای دیگر به بحث بیمه اجباری و اختیاری و شکسته شدن انحصار تأمین اجتماعی، می تواند نقطه عطفی در خدمت رسانی به مردم باشد.

.

علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، افزود: محدود بودن گزینه انتخاب از سوی کارگران و کارفرمایان و مشمولان بیمه برای ارائه حق بیمه و دریافت خدمات بیمه ای و همچنین سیل مراجعان به تأمین اجتماعی باعث شده است، این مجموعه به وظیفه اصلی خود که همان توجه ویژه به مردم و سلامت جامعه است کمتر عمل کند و در واقع این وظیفه به فراموشی سپرده شود.

.

نماینده مردم سمنان ومهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انحصار تأمین اجتماعی باید در بحث بیمه کارگران و کارفرمایان شکسته شود، افزود: جای این سوال وجود دارد که چرا باید تنها تأمین اجتماعی باید در بحث بیمه مشمولان و کارگران و کارفرمایان ورود پیدا کند.

.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: انحصار، بیماری مهلکی است که کشورهای جهان سوم بیشتر با آن درگیر هستند، ورود بیمه گرهای دیگر به بحث بیمه اجباری و اختیاری و شکسته شدن انحصار تأمین اجتماعی، می تواند نقطه عطفی در خدمت رسانی به مردم باشد.

پندار سیستم

.

وی تاکید کرد: شکسته شدن انحصار بیمه تامین اجتماعی باعث می‌شود رقابت پذیری در ارائه خدمات بیمه ای بیشتر شود که در نهایت این موضوع به سود کارگران و مشمولان بیمه ای است.

.

خسروی با انتقاد از هزینه‌ها در بیمه‌های تأمین اجتماعی افزود: در حال حاضر نرخ گذاری در بیمه‌های تأمین اجتماعی به هیچ وجه معقول نیست و اگر بیمه‌گرهای فعال دیگر در این زمینه ورود پیدا کنند رقابت‌پذیری، ارئه خدمات و نوع خدمات افزایش پیدا می کند.

.

وی تصریح کرد: اگر درآمد حاصل از سرمایه گذاری کارگران و کارفرمایان در بحث بیمه به بخش تولید هدایت شود، هم شعار امسال که تولید ملی، حمایت از کاروسرمایه ایرانی است محقق می شود و هم نقدینگی به سمت تولید ناخالص داخلی هدایت می شود وتولید رونق می گیرد.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح قانون تأمین اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس محلی خبر داد و گفت: این پنجمین طرح است که در کمیسیون اقتصادی مجلس محلی  سمنان بررسی می شود و پس از بررسی به کمیسیون اقتصادی مجلس ملی ارائه می شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.