نرم افزارحسابداری صدگان

اجرای طرح بیمه تکمیلی دانشجویان با نام بیمه دانش

0 899

حسابداراپ

 براساس تفاهم ‌نامه امضا شده میان شرکت بیمه عامل و صندوق رفاه دانشجویان، همه دانشجویان دانشگاه های کشور شامل دانشگاه های سراسری،‌ پیام نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی‌ مشمول این طرح می شوند.

.
مدیرعامل شرکت بیمه عامل در این طرح در نشست خبری با اشاره به این که همه دانشجویان تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند افزود: ثبت نام در این بیمه تکمیلی(بیمه دانش) اختیاری است.

.
دکتر فتح ‌نژاد افزود: حق بیمه ای که امسال از دانشجویان برای بهره مندی از این بیمه دریافت می شود، ماهیانه شش هزار تومان است.

.
وی افزود: دانشجویانی که خواستار استفاده از این بیمه تکمیلی هستند می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه های اینترنتی بیمه دی به نشانی www.dayins.com صندوق رفاه دانشجویی به نشانی  www.swf.ir   یا حضوری به دفاتر صندوق رفاه دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه کنند.

پندار سیستم

.
همچنین قائم مقام مدیریت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در سخنانی گفت: این صندوق مبلغ حق بیمه ای را که دانشجو باید پرداخت کند به همه دانشجویان متقاضی وام می دهد و دانشجویان پس ازفراغت از تحصیل آن را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می کنند.

.
خانم خدام با بیان این که افراد متاهل نیز می توانند برای خودشان و افراد تحت تکفلشان از این طرح استفاده کنند افزود: سقف خدمات و تعهدات شرکت بیمه گر در این بیمه،‌ برای فوت ناشی از حادثه۱۰میلیون تومان، جراحی های عمومی تا سقف سه میلیون تومان، جراحی های خاص تا سقف ۵ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی۳۰۰ هزار تومان،‌ آزمایشگاه ۲۰۰هزار تومان،‌ دندانپزشکی۲۰۰ هزار تومان و عینک۱۰۰هزار تومان است.

.

منبع : پایگاه خبری اعتبار

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.