نرم افزارحسابداری صدگان

آنچه در همسان سازی حقوق بازنشستگان برزمین مانده مربوط به دولت است.

0 737

حسابداراپ

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در همسان سازی حقوق بازنشستگان آنچه که برزمین مانده مربوط به دولت است.

پندار سیستم

.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد حسین فرهنگی که در گردهمایی بزرگ فعالان جامعه کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تبریز به منظور طرح مشكلات كلان این قشر برپا شده بود سخن می گفت افزود: ما از مجلس هفتم به بعد جو مجلس را عوض کردیم و توانستیم بر دولت تاثیر بگذاریم.
.
وی گفت: در این ارتباط طرح بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را در مجلس مطرح کردیم که با طرح دو فوریتی اصلاح شد و دولت مکلف است که این همسان سازی را اجرا کند ولی آنچه که ضعف است مربوط به حوزه اجرایی و ساختار مدیریتی دولت است.
.
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توجه به مشکلات قشر محروم جامعه را از اولویتهای کاری خود خواند و گفت: در سه دوره اخیر که به نمایندگی کارگران و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام سعی کرده ام برای محرومین و زحمتکشان از جمله قالیبافان، کارگران ساختمانی،باربران و کشاورزان که نمی توانند حرفهایشان را به جایی بزنند کاری انجام شود به طوری که توانستیم با تلاشهایمان آنها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهیم.
.
محمد حسین فرهنگی در این ارتباط به موضوع بیمه قانون بیکاری اشاره کرد و گفت: به زودی ایراداتی که این قانون داشت را از طریق شورای نگهبان رفع می کنیم.
.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به نقش ایران و مقابله آن با زورگویی های دنیای استکبار پرداخت و گفت:جرم ما در دنیا قبول نکردن ظلم است ما ظلم را در هیچ کجای دنیا قبول نمی کنیم و اجازه تسلط دشمن بر خود را نمی دهیم.
.
وی افزود: کلینتون در سخنان خود می گوید ایران در همه جای دنیا نفوذ دارد و به همین دلیل هم دشمن از راه های مختلف از جمله از طریق وارد شدن در موضوع ارز و ایجاد تورم در کشور اختلال ایجاد می کند و از طرف دیگر بی موقع عمل کردن مسئولان نیز بر شدت آن می افزاید.
.
گفتنی است نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خاتمه سخنان خود قول مساعد در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات کارگران و بازنشستگان را اعلام کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.