نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش سن بازنشستگی به ۶۵سال

0 1,193

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه شرایط برای اصلاح برخی قوانین مادر از جمله قانون تامین اجتماعی ، کار و مالیات ها مناسب نیست ، افزود: در پیش نویس اصلاح نظام تامین اجتماعی که به تازگی از سوی دولت تهیه شده سن بازنشستگی با ۵ سال افزایش به ۶۵ رسیده است .

.
محمود نجفی سهی در گفت وگو با پانا با انتقاد از اصلاح برخی قوانین اقتصادی از جمله اصلاح قانون کار ،تامین اجتماعی و قانون امور مالیات ها اظهار کرد: در پیش نویس اصلاح قانون تامین اجتماعی سن بازنشستگی با ۵ سال افزایش به ۶۵ سال رسیده است که به معنای آن است که نیروهای جوان و فعالان باید در انتظار بمانند تا نیروهای جوان بازنشسته شوند.

پندار سیستم

.
وی افزود: متاسفانه شرایط اوضاع واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به ماه‌های گذشته بهبود نیافته و با وجود پیگیری های انجام شده مشکلات پابرجاست.

.
عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران با بیان اینکه تامین نقدینگی مهمترین مشکل واحدهای صنعتی است ،خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری های زیاد وزارت صنعت ،معدن و تجارت مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل نشده است.

.
وی با بیان اینکه شرایط کشور برای اصلاح برخی قوانین مادر ازجمله قانون تامین اجتماعی ،کار و مالیات ها مناسب نیست ،اظهار کرد: اصلاح این قوانین همسو با رفع مشکلات تولید و تجارت نبوده و حتی به مشکلات واحدهای تولیدی خواهد افزود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.