نرم افزارحسابداری صدگان

احتمال بسته شدن بودجه با دلار۲۵۰۰ تومان

0 847

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اشاره به قبول واقعیات در بودجه سال۹۲ گفت: مجلس تمام تلاش خود را برای ثبات بازار ارز به کار خواهد گرفت.

.

 ابراهیم نکو، در گفتگو با سایت طلا با بیان توجه ویژه مجلس به بازار ارز گفت: در مورد تعیین نرخ ارز در بودجه سال آتی اخبار و رقمهای ضد و نقیضی وجود دارد، و درباره نرخ دلار در بودجه ی سال ۹۲ نظر بعضی از اعضاء دولت اظهار شده رقمی در حدود ۲۰۰۰ تومان اعلام شده است.

.

وی تأکید کرد: با توجه به تمام اظهارنظرها، به نظر من نرخی که در مرکز مبادلات موجود هست، با توجه به شرایط موجود می تواند بهترین گزینه برای نرخ ارز دربستن بودجه باشد که اقتصاد در آن به مشکل مواجه نشود.

.

پندار سیستم

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیلی ها بهای دلار زیر ۲۰۰۰ تومان را پیشنهاد داده اند،که البته از آن چیزی که جامعه برای دلارپایین انتظار دارند متفاوت است، ما هم در مجلس معتقد بودیم که نرخ دلار باید ثابت باقی بماند و به ۱۵۰۰ تومان برسد و اقتصاد کشور مستحکم باشد.

.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: برای بودجه سال آتی به نظر من نرخ ارز را نباید زیر ۲۵۰۰ تومان بست، چرا که در آینده جامعه اقتصادی متضرر خواهد شد، وچون بحث مبادلات مطرح است صادرکنندگان و واردکنندگان با چالش مواجه خواهند شد، و باید واقعیات را در نظر بگیریم و بودجه را بادلار معقول ببندیم.

.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نظر مجلس به وضعیت بازار ارز و فعالیت مرکز مبادلات ارزی گفت: متأسفانه خواسته یا نا خواسته دولت به نرخی تن داد که امروز در مرکز مبادلات ارزی متولد شده، که رقمی نزدیک به ۲۵۰۰ تومان است، و قبول این قیمت به منزله پذیرفتن شکست در برابر فشارهای ارزی است.

.

این نماینده مجلس در گفتگو با سایت طلا افزود: امروز خیلی دشوار است که نرخ دلار را پایین تر از این حد رساند و مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا دلار بیش از این افزایش نیابد، و بازار ارز به آرامش و ثبات برسد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.