نرم افزارحسابداری صدگان

همايش ماليات در شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني

0 667

حسابداراپ

دومين همايش ماليات در شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني، هشتم آذرماه با همت گروه آموزشي، تحقيقاتي تعالي‌سازان برگزار مي‌شود.

.

دبير اين همايش در گفت‌وگو با دنياي اقتصاد درباره اهميت بحث ماليات گفت: در شرايط كنوني، چگونگي روبه‌رو شدن با ماليات از اثربخشي بالايي در مديريت شركت‌ها و سازمان‌ها برخوردار است بنابراين آگاهي دقيق از طرز تشخيص و نحوه محاسبه انواع ماليات‌ها و چگونگي استفاده از معافيت‌هاي مالياتي و ديگر مباحث مربوطه، از نيازهاي اصلي مديران، كارشناسان و دست‌اندركاران شركت‌ها و سازمان‌هاي كشور خواهد بود.

پندار سیستم

.
محمدرضا سيدانوري افزود: گستردگي و پيچيدگي انواع ماليات‌ها در شركت‌ها و سازمان‌ها، اصلاح قانون ماليات و سهم بيش از پيش ماليات در بودجه كشور بيانگر اهميت بالاي آموزش‌هاي كاربردي در اين حوزه براي موديان است.

.
وي خاطرنشان كرد: اين همايش با رويكردي نوين و با بهره‌گيري از دانش و تجربه اساتيد و مديران خبره به ارائه سخنراني‌هاي كاربردي و تخصصي، كارگاه‌هاي آموزشي، پانل‌ها و ميزگردهايي با موضوعات روز به دنبال بالا بردن دانش مالياتي شركت‌كنندگان است.

.
سيدانوري درباره محورهاي اين همايش گفت: ماليات‌هاي مستقيم و قوانين و مقررات مربوط، ماليات بر ارزش افزوده، موارد ارجاعي و قوانين و مقررات مربوط، احكام مالياتي مقرر در ساير قوانين، تاريخچه ماليات در ايران و آينده نظام مالياتي كشور و فناوري اطلاعات در نظام مالياتي ايران مهم‌ترين محورهاي اصلي همايش ماليات در شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني را تشكيل مي‌دهند.

.
وي بازآموزي مديران و كارشناسان مالي و حسابداري، تحليل و بررسي تنگناها و چالش‌هاي مالياتي در شركت‌ها و سازمان‌هاي كشور، ارائه سخنراني‌هاي تخصصي و ميزگردهاي كاربردي را از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين همايش عنوان و اظهار اميدواري كرد: اين اهداف با همت گروه آموزشي تحقيقاتي تعالي‌سازان و با همكاري سازمان حسابرسي، شركت بورس اوراق بهادار تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دادگستري، وزارت نيرو، شهرداري تهران و دانشگاه‌هاي تهران، آزاد اسلامي، الزهرا، شهيد بهشتي و علامه طباطبايي محقق خواهد شد.

.
سيدانوري در پايان يادآور شد: مديران و كارشناسان مالي، حسابداري و حسابرسي، مديران عامل و اعضاي هيات مديره شركت‌ها، موسسات ارائه دهنده خدمات مالي و دانشجويان رشته‌هاي مالي، حسابداري و مديريت مخاطبان اصلي اين همايش خواهند بود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.