نرم افزارحسابداری صدگان

نفت به صورت سلف در بازار بورس به مردم فروخته شود.

0 623

حسابداراپ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره منابع جایگزین نفت برای تنظیم بودجه ۹۲گفت: می توان نفت را به صورت سلف دربازار بورس به مردم فروخت تا درآمدهای نفتی بودجه تامین شود.

.

احمد امیرآبادی فراهانی درگفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: می توان بخشی از پروژه ها را هم با درآمدهای مالیاتی پیشبرد وجلوی فرارمالیاتی را گرفت.

.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره سیاست تک نرخی شدن ارز واین که چه نرخی باشد اظهارداشت: دروضعیت فعلی اقتصاد که درشرایط عدم ثبات دراقتصاد به سرمی بریم ارز دو نرخ باشد بهتر است.

.

وی افزود: بهتر است که یک نرخ برای واردات کالاهای اساسی و ضروری و مواد اولیه تولیدکالا درنظر گرفته شود و یک نرخ هم برای ورود کالاهای غیرضروری گذاشت  که همان نرخ بازار است و بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود.

پندار سیستم

.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درادامه اظهارداشت:درحال حاضر دولت می تواند یک نرخ تعادلی که باعث  از دست رفتن قدرت خرید مردم نشود کالا واردکند وپس از به ثبات رسیدن اقتصاد و اینکه مسئولین تشخیص دادند وضعیت مناسب است نرخ ارز تک نرخی شده و دربورس تعیین شود.

.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به نابسامانی بازار مرغ که چندی پیش شاهد آن بودیم گفت: سپردن نظارت به اصناف کاردرستی نیست چرا که بازرسان اصناف هم بعضا افرادی از خود دولت هستند.

.

نماینده مردم قم درمجلس نرخ مناسب دلار را نرخی بین ۲ هزار تا ۲هزارو پانصد تومان دانست و اظهارداشت: متاسفانه تصمیمات خلق الساعه ،مشکلات اقتصادی را درکاهش ارزش پول ملی موثراست وجای تاسف است که ارزش پول ملی کشورهای جهان سوم چند برابر پول کشور ماست.

.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سلف فروشی نفت دربازار بورس به مردم می تواند روش خوبی برای تامین درآمدهای بودجه باشد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.