نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ مالیات بر در آمد بنگاه های اقتصادی کاهش می یابد.

0 578

حسابداراپ

پندار سیستم

 عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای سیاستهای اصل ۴۴ گفت: بر اساس بند یک طرح حمایت از تولید ملی نرخ مالیات بر درآمد کلیه بنگاه‌های اقتصادی از ۲۵درصد به ۱۵درصد کاهش می‌یابد.

.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، افزود: با تصویب و اجرایی شدن طرح حمایت از تولید ملی، حمایت واقعی و ویژه از تولید کنندگان داخلی به عمل می آید.

.

نماینده مردم بستان آباد درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: سه سال است که مقام معظم رهبری در جهت ارتقای اقتصاد کشور شعار سال را به نحوی به این امر مهم ارتباط می‌دهند و امسال را نیز که « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری فرمودند، تمام تلاش ها باید به سوی حمایت از تولید ملی پیش رود.

.

وی که خود از طراحان طرح حمایت از تولید ملی است، اظهار داشت: مجلس برآن است که در جهت تقویت توان ملی در بعد اقتصادی اقدام عاجلی به عمل آورد که به همین منظور طرح حاضر با محوریت مرکز پژوهش‌ها و مشارکت جدی نماینده گان مجلس و کمیسیونهای صنایع و معادن، ویژه حمایت از تولید ملی و اصل ۴۴، کشاورزی و نمایندگان بخش خصوصی(اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و…) و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با هدف حمایت وی‍ژه و کوتاه مدت (۳ ساله) از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، تهیه و ارائه گردید.

.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس  با بیان اینکه در آینده نزدیک این طرح در صحن علنی مجلس مطرح می شود، افزود: نرخ مالیات بر درآمد کلیه بنگاه‌های اقتصادی تولیدی صنعتی و معدنی فعال و جدید‌التأسیس بخش خصوصی و تعاونی موضوع جزء‌های ۲ و ۳ بند «الف» و جزء ۱ بند «ب» ماده (۹۶) قانون مالیات‌های مستقیم به‌صورت موقت و فقط در سال‌های مالی ۹۱، ۹۲ و ۹۳ از ۲۵درصد به ۱۵درصد کاهش می‌یابد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.