نرم افزارحسابداری صدگان

مهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده از اول تا ۱۶ دیماه

0 726

حسابداراپ

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه‌ماهه سوم سال ۱۳۹۱(فصل پاییز) از اول تا ۱۶ دیماه است.

.

به گزارش خبرگزاری فارس سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای خطاب به مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد: با عنایت به مفاد ماده (۲۱) قانون مالیات بر ارزش افزوده، موعد مقرر تسلیم اظهارنامه سه ماهه سوم (فصل پاییز) سال ۱۳۹۱ این نظام مالیاتی از تاریخ ۱/۱۰/۱۳۹۱ تا ۱۶/۱۰/۱۳۹۱ است.

پندار سیستم

.

بنابراین به کلیه مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده توصیه می‌شود، به منظور عدم تسری مقررات تبصره ماده (۱۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده نسبت به کالاهای عرضه شده (احتساب کالاهای مورد معامله به عنوان کالای قاچاق، در صورت عرضه بدون رعایت مقررات و ضوابط این قانون) و همچنین عدم تعلق جرائم قانونی موضوع مواد (۲۲) و (۲۳) و نیز بهره‌مندی از تسهیلات موضوع ماده (۳۳) قانون ، نسبت به اجرای کامل تکالیف مقرر در قانون یاد شده از جمله تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی دوره مذکور و پرداخت مالیات و عوارض ابرازی ، ظرف مهلت مقرر قانونی اقدام نمایند.

.

درضمن از مودیان محترم تقاضا می‌شود به منظور رفاه حال خود و ممانعت از تراکم مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده و بروز مشکلات احتمالی ، تسلیم اظهار نامه را به روزهای پایانی مهلت مقرر ، موکول ننمایند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.