نرم افزارحسابداری صدگان

معاملات آزمایشی بورس انرژی فردا آغاز می شود

0 524

حسابداراپ

مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : معاملات آزمایشی بورس انرژی با محوریت برق از فردا (سه شنبه) در ساختمان حافظ آغاز می شود.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمود رضا خواجه نصیری با بیان مطلب فوق افزود: در معاملات آزمایشی بورس انرژی بسترهای نرم افزاری چهارمین بورس کشور مورد ارزیابی و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

.

وی با اشاره به تفاوت های ویژه معاملات برق در بورس نسبت به سایر ابزارها و کالاهای موجود در بازار سرمایه اظهار داشت : کارگزاران از روز سه شنبه شناسه کاربری خود را دریافت خواهند کرد تا بتوانند برنامه ریزی های لازم را برای معاملات اصلی انجام دهند.

پندار سیستم

.

خواجه نصیری خاطر نشان کرد : بیش از ۴۰ کارگزار رتبه “الف” می توانند در بورس انرژی فعالیت کنند.

وی ادامه داد : دوره های آموزشی بورس انرژی با محوریت برق در ماه های گذشته برای کارگزاران رتبه “الف” برگزار شده است به طوریکه اکثر آنها آماده معاملات این بورس هستند.

.

خواجه نصیری نیروگاه ها، شبکه های توزیع برق و شرکت های برق منطقه ای را عمده ترین فعالان چهارمین بورس کشور معرفی کرد و گفت : دوره های آموزشی برای این گروه ها برگزار شده است به طوریکه آنها فعالان اولیه بورس انرژی خواهند بود اما در مراحل بعد سرمایه گذاران و تجار برق نیز می توانند وارد معاملات بورس انرژی شوند.

.

مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد زمان آغاز فعالیت رسمی چهارمین بورس کشور گفت: بعد از اجرای موفقیت آمیز معاملات آزمایشی و آشنایی کامل کارگزارن و سرمایه گذاران با سیستم نرم افزاری، شاهد معاملات رسمی برق در بورس انرژی خواهیم بود.
.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.