نرم افزارحسابداری صدگان

مشاهده معاملات به تفکیک حقیقی و حقوقی در سایت tsetmc ممکن شد

2 913

حسابداراپ

.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از فراهم شدن امکان مشاهده معاملات حقیقی و حقوقی، به تفکیک، در سایت tsetmc خبر داد.

پندار سیستم

.
بگزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مهندس عباس احمدی گفت: با افزودن قابلیت جدید در پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (www.tsetmc.com)، امکان مشاهده آمار معاملات هر نماد به تفکیک حجم خرید حقیقی، حقوقی و گروهی، حجم فروش حقیقی و حقوقی و نیز تعداد خریداران و فروشندگان فراهم شده است.
 .
وی افزود: قبلا اینگونه اطلاعات پس از پایان معاملات هر روز و بصورت فایل PDF در اختیار سهامداران قرار می گرفت، اما با تغییرات جدید انجام شده در سایت www.tsetmc.com سهامداران در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از انجام هر معامله در جریان تفکیک حقیقی و حقوقی بودن آن قرار خواهند گرفت.

 .
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با تاکید بر موثر بودن انتشار سریع اینگونهاطلاعات در افزایش کارائی اطلاعاتی بازار، از اضافه شدن قابلیت های جدید اطلاع رسانی ازجمله صفحات مربوط به پیغامهای ناظر،‌ تغییر وضعیت و‌ تصمیمات مجامع شرکت ها در سایت این شرکت خبر داد.
.
محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. محمدحسن باقری می گوید

    با سلام وادب
    پیشنهادم این است که اگر دراین سایت برگزاری مجمع های عادی ، سودآنهاودرصد محقق شدن سود گنجانده بشود خیلی کمک به وقت فعالان بازار بلاخص حقیقی ها می کند.متشکرم

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و تشكر از پيشنهاد شما
    منظورتان اين است كه تاريخ برگزاري مجامع شركتها را اطلاع رساني كنيم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.