نرم افزارحسابداری صدگان

سوالات چهارگزينه‌اي استانداردهاي حسابرسي بخش ۷۰۵ منتشر شد

0 1,112

حسابداراپ

كتاب «سوالات چهارگزينه‌اي استانداردهاي حسابرسي بخش ۷۰۵» تاليف گارو هوانسيان‌فر انتشار يافت.
در اين سري از كتاب‌ها متن كامل كتاب «استانداردهاي حسابرسي» چاپ سازمان حسابرسي به صورت سوالات چهارگزينه‌اي همراه با پاسخ‌هاي تشريحي آورده شده است. تاكنون ۵ جلد كتاب از اين سري كتاب‌ها به شرح زير چاپ شده است:

.

 ۱- مقدمه استانداردهاي حسابرسي
۲- بخش ۲۱۰ استانداردهاي حسابرسي- قرارداد حسابرسي
۳- بخش ۵۰۵ استانداردهاي حسابرسي- تاييدخواهي برون‌سازماني
۴- بخش ۷۰۰ استانداردهاي حسابرسي- گزارشگري نسبت به صورت‌هاي مالي
۵- بخش ۷۰۵ استانداردهاي حسابرسي- اظهارنظرهاي تعديل شده در گزارش حسابرس مستقل

.
بخش‌هاي بعدي استانداردهاي حسابرسي نيز در حال تاليف است كه به زودي در دسترس علاقه‌مندان به رشته حسابرسي قرار داده مي‌شود.براي سهولت درك استانداردهاي حسابرسي، هر بند از هر بخش كتاب استانداردهاي حسابرسي به صورت سوالات متعدد همراه با پاسخ‌هاي تشريحي آورده شده تا هيچ گونه ابهامي براي استفاده‌كنندگان از اين سري كتاب‌ها از استانداردهاي حسابرسي باقي نماند. به طور قطع كساني كه از اين سري كتاب‌ها استفاده كنند، قادر خواهند بود در هر آزموني كه مطالب حسابرسي مطرح مي‌شود، به كليه سوالات پاسخ صحيح دهند.

پندار سیستم

.

اين كتاب مي‌تواند در اين زمينه‌ها مورد استفاده قرار گيرد:

آزمون كارشناسي ارشد رشته حسابرسي، آزمون جامعه حسابداران رسمي ايران، آزمون كارشناسي رسمي دادگستري در رشته حسابرسي و حسابداري، دانشجويان كارشناسي و كارشناسي ارشد در رابطه با درس حسابرسي، حسابرسان شاغل در هر رده شغلي و طراحان سوالات آزمون‌هاي مختلف در موضوع حسابرسي.

.

«سوالات چهارگزينه‌اي استانداردهاي حسابرسي بخش ۷۰۵» با همت موسسه حسابرسي و خدمات مديريت نوانديشان و از سوي انتشارات ترمه با تيراژ يك هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

منبع : دنیای اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.