نرم افزارحسابداری صدگان

سرعت بخشیدن و استمرار روند کاهشی قیمت دلار تا پایان سال

0 709

حسابداراپ

مهدی غضنفری تصریح کرد: آنچه تیم اقتصادی دولت از راه اندازی مرکز مبادلات ارزی انتظار داشت تا کنون محقق شده و به دنبال آن هستیم تا با کاهش نرخ دلار در این مرکز قیمت بازار آزاد را نیز هر چه بیشتر کاهش دهیم .

.

      وزیر صنعت، معدن و تجارت از استمرار کاهش قیمت دلار تا پایان سال خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال نرخ دلار به قیمتی برسد که فعالیتهای تجاری و تولیدی با ارزی کمتر از نرخ فعلی صورت پذیرد.

.

مهدی غضنفری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: آنچه تیم اقتصادی دولت از راه اندازی مرکز مبادلات ارزی انتظار داشت تا کنون محقق شده و به دنبال آن هستیم تا با کاهش نرخ دلار در این مرکز قیمت بازار آزاد را نیز هر چه بیشتر کاهش دهیم.

پندار سیستم

.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه فاصله قیمت دلار در بازار آزاد و مرکز مبادلات کمتر از قبل شده است و برای تحقق بهتر این امر باید سطح درخواستها را با توجه بیشتر به مرکز مبادلات از بازار آزاد محدود کنیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با محدود کردن سطح تقاضاها و درخواستها در بازار آزاد ارز، مشتریان کمتری به این سمت هدایت می شوند در نتیجه شاهد کاهش قیمت در بازار آزاد خواهیم بود.

.

غضنفری با توجه به دستاوردهای مرکز مبادلات ارزی اظهار کرد: شایسته است که روند کاهشی قیمت ارز در مرکز مبادلات ارزی به نحوی ادامه پیدا کند و حتی به آن سرعت داده شود تا در آینده ای نزدیک، تولید و تجارت شاهد نرخی معقول تر برای ارز باشند. وی در پایان با اشاره به اینکه پیش بینی بازار ارز بسیار مشکل است افزود: این جریان به لحاظ پیچیدگی قابل پیش بینی صحیحی نمی باشد اما برنامه های دولت روند کاهشی نرخ ارز را دنبال می کند و امیدواریم این تا تحقق انتظارات ادامه پیدا کند.

.

منبع : پايگاه اطلاع رساني دولت

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.