نرم افزارحسابداری صدگان

دولت به‌خاطر لحاظ اصلاح نظام مالیاتی که شده بودجه را به موقع ارائه دهد.

0 608

حسابداراپ

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس‌ گفت: انتظار ما این است که به‌خاطر لحاظ قانون اصلاح نظام مالیاتی هم که شده است دولت این بار لایحه بودجه سال ۹۲ را به موقع به مجلس تحویل دهد چرا که این لایحه قصد برپا کردن انقلابی در اقتصاد کشور دارد.

.

قاسم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر اینکه برای تصویب  لایحه اصلاح قانون مالیاتی نیاز به کسب درآمد و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: قانون اصلاح نظام مالیاتی باید زمانی اجرایی شود که با فروش دارایی‌ها و تبدیل آن به دارایی‌های جدید فضایی ایجاد شود که هم اشتغال ایجاد و هم درآمد کسب شود.

.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مالیات زمانی معنا پیدا می‌کند که درآمدها به اندازه مکفی باشد، افزود:تصویب طرح اصلاح نظام مالیاتی با در نظر گرفتن همه جوانب می‌تواند پیش بینی‌های برنامه پنجم توسعه مبنی بر کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت را محقق کند.

.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه در لایحه اصلاح نظام مالیاتی شفاف‌سازی در اخذ مالیات‌ها و نبود تفاوت میان اخذ مالیات از دولت‌های و بخش خصوصی‌از جمله نکات بارز است، تصریح کرد: در این طرح طبق قوانین برنامه و خصوصی‌سازی تخفیفات، تبعیضات و ترجیحات برای بخش دولتی و خصوصی یکسان بود.

.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف برنامه اجرای درست و دقیق قوانین بودجه است، یادآور شد: به این دلیل که بودجه برشی یک ساله از قوانین پنج ساله است، باید اهداف برنامه را در قوانین بودجه‌ای کشور دید تا پس از پایان مهلت زمانی قوانین برنامه به مشکل جدی بر نخوریم.

.

عزیزی ادامه داد: برای لحاظ قوانین مالیاتی در بودجه سال ۹۲ لازم است که دولت بودجه را در موعد خود به مجلس تحویل دهد تا فرصت کافی برای طرح مباحث کارشناسی و تطبیق قانون بودجه با قوانین بالادستی وجود داشته باشد.

.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس‌با اشاره به نامه‌ها و تأکیدات مجلس به دولت برای ارائه به موقع لایحه بودجه، گفت: انتظار ما این است که به‌خاطر لحاظ قانون اصلاح نظام مالیاتی هم که شده است دولت این بار لایحه بودجه سال ۹۲ را به موقع به مجلس تحویل دهد چرا که این لایحه قصد برپا کردن انقلابی در اقتصاد کشور دارد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.