نرم افزارحسابداری صدگان

دستورالعمل ۱۸۲۷۴/۲۰۰/ص مورخ ۹۱/۹/۱۳(تمدید مهلت ثبت نام و پلمپ دفاتر در اجرای دستورالعمل های خوداظهاری و توافق عملکرد سال ۱۳۹۰)

5 809

حسابداراپ

پیرو دستورالعمل شماره ۱۴۷۶۹/۲۰۰ مورخ ۲۹/۸/۱۳۹۱ موضوع خوداظهاری و توافق عملکرد سال ۱۳۹۰ ، نظر به تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و تقارن آن با پایان مهلت ثبت نام اشخاص حقیقی جهت دریافت شماره اقتصادی ( ۱۵/۹/۱۳۹۱) بدینوسیله مهلت ثبت نام اشخاص مذکور تا تاریخ ۲۲/۹/۱۳۹۱ تمدید می گردد .

پندار سیستم

.
علی عسکری

.

————————————————————————————————–

لينك ثبت نام :

http://www.tax.gov.ir/

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. غلامپور می گوید

    با سلام/
    هرچند بنظر میرسد موضوع دستورالعمل با متن آن اختلاف داشته باشد و شاید درخواست فوری مدیران مالیاتی باعث تنظیم شتابزده آن شده و این بی دقتی و در نتیجه این اختلاف را فراهم آورده ولی در هر صورت صاحبان مشاغل میتوانند برای پلمپ دفاتر خود نیز تا ۲۲/۹/۹۱ اقدام نمایند .

  2. علی پور می گوید

    سلام.شما که وقت تعیین میکنید یه نگاه بندازید ببینید که اصلا نمیشه ثبت نام کرد.فقط یه نگاهه وقتی از شما فکر نکنم تلف کنه.

  3. خویی می گوید

    اصلا این لینیک شما باز نمیشه که ادم ثبت نام کنه خواهشا چک کنید تا مشکل سرور تون حل باشه .

  4. غلامپور می گوید

    با سلام بر همه /
    جنابان علی پور و نیز خویی ،
    تا آنجا که اطلاع دارم در اکثر شهرستانها ثبت نام توسط اشخاص حقیقی و حتی مرحله دوم ثبت نام توسط اشخاصی که پاکت حاوی رمز عبور و نام کاربری را دریافت داشته اند در حال انجام است . بنابراین توصیه میشود اگر ادامه کار را از طریق یک مرکز ارتباطات رایانه ای ( مثلا کافی نت ها ) که عمدتا” دارای اینترنت پرسرعت هستند انجام دهید بهتر باشد .
    موفق باشید

  5. sepideh shirvani می گوید

    سلام و خواسته نباشید من می خواهم در این زمینه فعالیت داشته باشم با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.