نرم افزارحسابداری صدگان

خرید با کارت خوان‌های فروشگاهی با تاخیر مواجه نیست.

0 788

حسابداراپ

هیچ گونه اختلالی در‌ فرآیند انتقال وجه کارت به کارت از طریق پایانه‌های مجاز بانکداری الکترونیک رخ نداده و این کار، مطابق روال سابق صورت می گیرد .

.
به گزارش روابط عمومی بانک جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از خبرگزاریها و سایت های خبری به اطلاع می رساند که حواله‌های انتقال وجه کارت به کارت از طریق تمامی پایانه‌های مجاز شامل خودپردازها ،‌ شعب بانکها و اینترنت بانکها مطابق روال سابق به انجام می‌رسد و هیچگونه تاخیری در انتقال وجه مشاهده نشده است و دارندگان کارت‌های بانکی می توانند همانند گذشته با مراجعه به پایانه های فوق، وجه را به صورت آنی به کارت دیگر منتقل نمایند .
.

 همچنین اختلالی در تراکنش های خرید توسط دستگاههای کارت خوان نصب شده در فروشگاهها وجود نداشته و تمامی فروشندگان می‌توانند اطمینان داشته باشند که پس از دریافت رسید تراکنش موفق از دستگاه کارت خوان ، وجه تراکنش به حساب آنها منظور می‌گردد.
.

پندار سیستم

بدیهی است ، واریز وجه منظور شده به حساب بانکی فروشندگان در مقاطع مشخص چند ساعته در هر روز به صورت تجمعی صورت می پذیرد .
.

شایان ذکر است تمامی فروشندگان دارای دستگاه کارت خوان می توانند در صورت بروز مشکل با شماره تلفن های مندرج بر روی دستگاه کارتخوان خود تماس گرفته و درصورتی که شرکت مربوطه از پاسخگویی مناسب خودداری کرد ، شکایات خود را جهت پیگیری های بعدی ، به شماره پیام گیر ۲۹۹۵۴۸۵۵ بانک مرکزی با ذکر شماره حساب و نام بانک متصل به پایانه اعلام نمایند .
.

تغییرات ناشی از روند تجمعی تسویه حساب و واریز وجه به حساب فروشندگان به منظور افزایش ظرفیت پاسخگویی ، کنترل بهتر ترافیک شبکه و در راستای افزایش کیفی سطح خدمات به دارندگان کارت خصوصاً با توجه به در پیش بودن ایام پرتراکم پایان سال صورت پذیرفته است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.