نرم افزارحسابداری صدگان

ثبت نام در سامانه تخصيص شماره اقتصادي شرط معافيت واردکنندگان از پرداخت ماليات علي الحساب

7 1,360

حسابداراپ

.

معاون ماليات هاي مستقيم سازمان امور مالياتي کشور گفت: ثبت نام در سامانه تخصيص شماره اقتصادي، شرط بهره مندي از تسهيلات مالياتي و معافيت از پرداخت علي الحساب است.

.

پندار سیستم

 به گزارش رسانه مالياتي ايران، حسين وکيلي در نشست خبري که که صبح امروز در محل سازمان امور مالياتي کشور برگزار شده به تبيين آخرين طرح ها و برنامه هاي سازمان امور مالياتي کشور پرداخت و گفت: فعالان اقتصادي توجه داشته باشند براي اينکه بتوانند از تسهيلات مالياتي از جمله بخشودگي جرايم ، تقسيط و … استفاده کننده بايد در سامانه تخصيص شماره ثبت نام کنند.

.

معاون ماليات هاي مستقيم سازمان امور مالياتي کشور در خصوص ماليات علي الحساب واردکنندگان، اظهارداشت: حسب پيگيري هاي وزير امور اقتصادي و دارايي و رييس کل سازمان امور مالياتي ، دستگاه هاي اجرايي، توليدکنندگان و بخشي که کالاي اساسي و خوراک دام وارد مي کنند از اين موضوع مستثني شدند. وي اقدامات اخير را در راستاي حمايت از توليد دانست و خاطرنشان کرد: اين بخش از فعالان اقتصادي به منظور معافيت از پرداخت علي الحساب بايد هر چه سريع تر نسبت به ثبت نام در سامانه شماره اقتصادي اقدام کنند.

.

محل تبلیغ شما

7 نظرات
  1. حسین می گوید

    لطفا وقتشو تمدید کنید

  2. شرکت الارتک می گوید

    پس از اطلاع از در یافت شماره جدید اقتصادی به سایط مراجعه و ثبت ناتم کردیم پس از در یافت مسیج برای تکمیل اطلاعات هروقت که به سایط مراجعه میکنیم مواجه با تبلیغات و فروش انواعه محصولات در سایط باعث اتلاف وقت است . ( اصلا تبلیغات در سایط یک اداره چه معنی میتواند داشته باشد مگر مردم بیکارند . هروقت مردم بخواهند خرید کنند میتوانند سایط های تبلیغاتی را اختیار کنند . جای بسی تاسف است ) پس از صرف چند ساعتی بلاخره برنامه ثبت نام را پیدا میکنیم تازه اول بازی است هرچه شماره ملی ایمیل را وارد میکنیم و شکلیکه تعیین میکنند بمراتب تکرار میشود و در اخر پس از صرف ساعتها وقت بناچار پس از عصبانیت و خسته شدن کامپیوتر را بسته و عطایش را به لغایش میبخشیم . تازه باز مسیجی میفرستند که اله میکنیم و بله میکنیم و جریمه میشوید . من نمیدانم این مسائل فقط جهت جریمه شدن تعیین گردیده یا معنی دیگری هم دارد . برای تکمیل اطلاعات این شذرکت لطفا دستور فرمایند با فاکس شماره ۸۸۴۵۵۸۹۴ و تلفن ۸۸۴۵۵۸۹۳ تماس گرفته و اعلام فرمایند و با فاکس هم پاسخ در یافت نمایند واز صرف اوقات مردم با سایطز تبلیغاتتی جلوگیری فرمایند .ویا سایطی بدون تبلیغات فروش انواع کالاهای بنجل و با دستور غیر بازی با اشکال در نظر گرفته شود تا قابل عمل باشد و به وقت مردم ارزش قائل شوید . بس واسلام ناصر صادقی بینهایت از توجهی خواهند فرمود متشکرم .

  3. سامانه پوی شرق می گوید

    چند روز است هر روز ۲تا۳ ساعت وقت هدر می شودتاشاید بتوانم کد پستی جدید رابفرستم اصلا نمی توانم وارد شوم چون شماره رهگیری را نمی پذیرد وپیام میدهدنامعتبر است چه کنم

  4. شرکت توان صنعت آرسن می گوید

    با سلام : این شرکت پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید رو انجام داده است ولی برای ادامه مراحل نمیدانیم چه باید کرد. در ضمن پس از پیش ثبت نام شرکت که برق آوران صنعت خوزستان بوده به توان صنعت آرسن تغییر یافته و این شرکت درخواست دارد کد اقتصادی جدید با نام جدید شرکت صادر گردد.
    با تشکر فراوان

  5. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    قاعدتا بعد از پيش ثبت نام مي بايست پاكت دسترسي دريافت و ثبت نام خود را كامل كنيد.
    البته از قرار معلوم هنوز كد براي كسي صادر نشده است.
    موفق باشيد.

  6. مجید فارسی می گوید

    با سلام
    برای دریافت کد اقبصادی در سامانه ثبت نام و شماره رهگیری دریافت ولی ادامه کار میسر نشد . کارشناس رسمی دادگستری هستم.

  7. فرزاد نجفی دهاقانی می گوید

    با سلام
    احتراما نظر باینکه پس از پیش ثبت نام شرکت (ساختمان و نصب یاران سازه پارس جنوبی )و اعتبار سنجی اولیه از طرف آن سازمان. نام کاربری و کلمه عبور را دریافت نمودم. جهت تکمیل مراحل ثبت نام بمنظور اعتبار سنجی دوم و اخذ کد اقتصادی نسبت به پر کردن اطلاعات اقدام نمودم که با مشکلی در سیستم مواجه شدم یعنی با نام کاربری وکلمه عبور وارد سیستم شده وتا ثبت مشخصات مدیران پیش رفتم چون بنده مدیر عامل و ریئس هییت مدیره هستم بطبع در صفحه مشخصات مدیران اصلی نام خود را وارد نموده ولی در تعریف های از پیش تعیین شده این وضعیت پیش بینی نشده بود بناچار مسئولیت را مدیر عامل زدم وپس از تکمیل مشخصات به صفحه دوم رفتم وباز مشخصات خودم را بعنوان ریئس هییت مدیره نوشتم تا اینکه کد ملی را وارد نمودم بخاطر اینکه در صفحه قبل وارد شده بود پذیرفته نشد ونتوانستم به صفحه بعد بروم ودر نتیجه امکان تکمیل فرم را نیافتم لذا با مراجعه حضوری به اداره مالیاتی اصفهان موضوع را مطرح نمودم که فرمودند بروید با مدیر فن آوری صحبت کنید پس از مراجعه ایشان اظهار داشتند از دست ما کاری بر نمی آید بروید در سایت سازمان و موضوع را مفصل توضیح دهید وجوابتان را به ایمیلی که معرفی میکنید خواهند داد .همین کار را در تاریخ ۱۲/۱۰/۹۱ انجام دادم و جوابی دریافت ننمودم امروز ۱۲/۱۲/۹۱ به اداره مراجعه نمودم و جوابی نکرفتم لذا این ایمیل را برایتان ارسال نمودم تا راه حل مشکل را بفرمایید.و ما را از گیر گردن بین حالت سنتی قبلی و وضعیت مدرن وسیستماتیک همراه با اشکال نجات دهید.گر چه اعتقاد راسخ دارم باید وضعیت سیستماتیک گردد. شناسه ملی ۱۰۲۶۰۵۲۸۰۱۳ تاریخ ثبت۱۵/۹/۱۳۸۶ سهامی خاص شماره ثبت۳۲۲۵۷ لطفا بادرس ایمیل اعلام شده پاسخ را ارسال نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.