نرم افزارحسابداری صدگان

تاثیر نحوه افزایش درآمدهای مالیاتی برای بودجه سال ۹۲ قرائت شد.

2 634

حسابداراپ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در خصوص محورها و نتایج جلسه امروز- سه شنبه ۲۸ آذر- کمیسیون متبوع خود گفت:در جلسه امروز نمایندگان سازمان امور مالیاتی و گمرک کشور گزارشی در خصوص درآمدهای مالیاتی و درآمدهای گمرکی و تاثیر نحوه افزایش این درآمدها برای بودجه سال ۱۳۹۲ در کمیسیون ارائه کردند.

.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص محورها و نتایج جلسه امروز- سه شنبه ۲۸ آذر- کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس گفت:در جلسه امروز نمایندگان سازمان امور مالیاتی و گمرک کشور گزارشی در خصوص درآمدهای مالیاتی و درآمدهای گمرکی و تاثیر نحوه افزایش این درآمدها برای بودجه سال ۱۳۹۲ در کمیسیون ارائه کردند.

پندار سیستم

.

نماینده مردم لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هم چنین در جلسه امروز سوال جواد جهانگیر زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی  از سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص تحقق درآمدها مطرح شد.

.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:در خصوص این که این سوال به صحن علنی مجلس برود و یا نه، در کمیسیون تصمیم گیری می شود و کمیسیون هنوز تصمیم در این خصوص اتخاذ نکرده است.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. کارگر می گوید

    با سلام من دنبال فرمول محاسبه بن کارگری و حق مسکن در روزهای غیبت به سایتتون اومدم ولی هیچی عایدم نشد میشه بی زحمت اونو واسم ایمیل کنین ممنون میشم.

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    به تبع اين اقلام وابسته به كاركرد واقعي يا درقبال مرخصي فرد هستند و درباتوجه به ماهانه بودن آنها به نسبت كاركرد پرداخت مي شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.