نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ ارز در لایحه بودجه ۹۲کمتر از نرخ مبادلاتی است.

0 786

حسابداراپ

وزیر اقتصاد با بیان اینکه نرخ ارز مرکز مبادلات نرخ رسمی دلار کشور است، گفت: نرخ ارزی که در لایحه بودجه پیشنهاد شده قریب به یقین کمتر از نرخ مرکز مبادلات است.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاري فارس ، سید شمس‌الدین حسینی در حاشیه نشست دومین سالگرد هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد نرخ مرکز مبادلات ارزی و نرخ ارز در بودجه گفت: نرخ مرکز مبادلات نرخ رسمی دلار در کشور است و نرخ ارز در لایحه بودجه یک نرخ محاسباتی است که قریب به یقین کمتر از نرخ مرکز مبادلات خواهد بود.

.

پندار سیستم

وزیر اقتصاد در مورد اینکه نرخ ارز و قیمت نفت در لایحه بودجه چه میزان است گفت: هنوز بحث‌های متعدد در مورد لایحه بودجه ۹۲ انجام می‌شود و تصمیم‌گیری در این مورد انجام نشده اما آنچه یقین دارم این است که نرخ ارز در لایحه بودجه کمتر از مرکز مبادلات ارزی خواهد بود.

.

حسینی همچنین گفت:علیرغم تحریم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور از رشد مناسبی برخوردار بوده که تا پایان سال آمار رسمی آن از طرف سازمان سرمایه‌گذاری خارجی اعلام خواهد شد.

.

حسینی تأکید کرد: دولت پروژه‌های زیربنایی مانند خط آهن سراسری انجام می‌دهد که از این طریق هزینه تمام شده تولید‌کنندگان و صنعتگران کاهش پیدا می‌کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.