نرم افزارحسابداری صدگان

مبنای تسعیر ارز در پرداخت تسهیلات ریالی، نرخ روز ارز تعیین شد

0 827

حسابداراپ

با ابلاغ قانون حمایت از سرمایه‌گذاری و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور، پرداخت تسهیلات ریالی مبنای تسعیر ارز، نرخ روز ارز تعیین می‌شود.

.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ، قانون حمایت از سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور از سوی رئیس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

پندار سیستم

.

در نامه علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به محمد سینجلی جاسبی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل روزنامه رسمی کشور آمده است، باتوجه به انقضای مهلت مقرر در ماده «۱» قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده «۱» قانون مذکور، یک نسخه تصویر «قانون حمایت از سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور» برای درج در روزنامه رسمی ارسال می‌شود.

.

هم چنین در نامه دیگری از رئیس مجلس به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون حمایت از سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور که با عنوان طرح دو فوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ۳۰/۷/۱۳۹۱ و تأیید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.